فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

یک غزل ... غریبه

غریبه

  

همیشه با تو غریبم ، غریبه ام چه کنم

به جز تو دیده ی عشقی ندیده ام چه کنم  

 

مجال خفتنم امشب نمی دهد برق ِ

ستاره ای که ز چشم تو چیده ام چه کنم  

 

مگو چرا نمی روی از اخمهای امروزم

من از تبسم آن روز ها رسیده ام چه کنم  

 

از آن نفس که به قلبم طریق عشق افتاد

دل از اوامر عقلم بریده ام چه کنم  

 

تمام علت مجنون شمیم لیلا بود

منی که عطر تو را سر کشیده ام چه کنم ؟  

 

غبار پاک لبت را سپردی و گفتی

من از سپردن دل لب گزیده ام چه کنم   

 

مهر ماه هشتاد و نه 

بی دار 

باشد به خیر ان شا‌ءالله

نظرات 9 + ارسال نظر
رعنا 14 مرداد 1390 ساعت 06:08

زیبا بود

سلام
ممنون که اومدید(چرااینجاشکلک گل نداره؟؟؟)
اون چندتاشعرکه تووبم گذاشته بودم ازاکبراکسیربود
بالاش که نوشته بودم!!!
من زبان اعتراضم اینقدرتیزوقوی نیست
خوب شعرنمیگم...واسه همینم اصاشعرنمیگم
شعرتونوخوندم..قشنگ بود
بازم سپاس(گل)

امیر م 14 مرداد 1390 ساعت 22:06

سلام حیف اصلا سنتی نمیگی چیه اون ترانه ها ...!

سمانه 14 مرداد 1390 ساعت 23:07 http://yadegariham.blogfa.com

سلام
به خدا من میام ولی حس کامنت گذاشتن ندارم
ولی چشم این بار یه رد پایی میزارم که اومدم
راستی پست های قشنگی میزاری دوست دارم

بابا بیخیال
مایه چیزی گفتیم
شما سرزدنتم غنیمته!
بازم مرسی

فداکار 15 مرداد 1390 ساعت 03:57

چرا هر چی زنگ زدم جواب ندادی
که چی حالا شاعری که باش ...
والا
خاطرخاتیم...!

ممنون سرزدید!!! دم افطاردعاکن!!!میخوام شاهد دعاهات برام باشم وحسشون کنم

الهم عجل عاقبت امرونا خیرا
ان شاء الله

[ بدون نام ] 15 مرداد 1390 ساعت 20:22

سلام
ممنون که سر زدی .
الحق شعرهای جالبی داری.
سحرهای ماه رمضون التماس دعا.

پلنگ 16 مرداد 1390 ساعت 01:44

حالم از عشق بهم میخوره
حالم از این سوسول بازیا بهم میخوره
وبلاگ زدی چرت و پرت بنویسی
یه چیزی بنویس به درد بخوره ...

یاسین 16 مرداد 1390 ساعت 20:13

عجب چیزی گفته پلنگ.به نظر من اگه می تونستی توی وبلاگت داد می زدی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد