فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

سلام نامه + پوستر

سلام نامه

.

هپش همر هخمر پژور دون کورلئونه ...

نام توست

به زبان رایج در جنوب سواحل اسکاندیناوی

.

ما

روشنفکران بی عینک

و دینداران بی ریش

و هنرمندان بی سیگار

و عاشقان بی معشوق

هیپو تالاموس نوشتن هامان گر گرفت

گفتیم بنویسیم

.

چهار الدنگ همیشه ی خدا بی مجوز

فاش گویه هاشان

تنها میانک پیکسلانی حقیر خریدار دارد

که تویی خواننده

آی راننده

که همچو طوفان ویرانگرانه میرانی و

متخصصان احمق هواشناسی

نسیمت نام نهاده اند !

.

هپش همر هخمر پژور دون کورلئونه ...

نام توست

در دایرت المعارف بومیان سری لانکا

.

فاش

یعنی افاضات زباله گون چند کله خراب

یعنی متن های بی مجوز جوانان انحرافی ملتزم به عشق

یعنی آغاز دوباره ی یک وبلونک عمومی

با یک مشت حرف خصوصی

از تو

آی تو

که همچنان مخصوصی !

.

ما

همان بالایی ها که گفتم

و پایینی ها که خوردم

حالمان خراب است

و قلمهامان به راه

..

فاش میگویم و از گفته ی خود دلشادم

بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم

..

فلسفه بافی ها که به اتمام رسید

نوبت سلام است

آقایان و خانم ها

این شما

و این دوست جدید , فاش

تقدیم به پیشگاه پلاستیکی عشق

هپش همر هخمر پژور دون کورلئونه

اینجا کسی اسپانیولی بلد نیست ؟

.

.

.

محمد احمدزاده ( بی دار )

همین روزها . ارومیه

باشد به خیر انشاءالله

............................................................

پایین نوشته :

·         مزخرفات هر کدام از نویسندگان مربوط به خودشان است , به من چه ؟

·         اینجا یک وبلاگ جمعی است , فحش هایتان را جمع ببندبد .

·         فاش تحت اختیار من است , آن سه تا بوغلمون دیگر هیچکاره اند !!!

·         اگر با خودتان میگویید فلانی عقده ای شده است اشتباه میکنید , فعل این جمله ماضی است !

·         از مطالب بعدی سعی میکنم طوری بنویسم حداقل خودم بدانم چه نوشته ام .

·         ترانه چین :   

                                       چند وقته با همه ی آدما قهرم!

 

 

*** پوستر طراحی شده توسط یاسین  احمدی برای فاش در ادامه مطلب ***



 

 

 

 

نظرات 29 + ارسال نظر

آخه مرد حسابی ساعت چهار صب به آدم خبر میدن وبلاگ راه افتاد؟!! لااقل به ما سه زودتر خبر میدادی! با متنت حال کردم حسابی مخصوصا عاشقان بی معشوق ;) در ضمن با ما سه نفر ور نیفت که میدونی سه بیشتر از یکه! آخه مرد حسابی ساعت شیش و نیم صب میان کامنت میذارن؟بی کاری؟(اینو با خودم بودم)

چه خواب و خوراکی از ما گرفته این فاش !!!

زهراـض 2 تیر 1391 ساعت 11:40 http://ghasedak001.blogfa.com/

سلام
خوشحالم بعد از مدتی انتظار ادرس اینحا رو تو کامنتای وبم دیدم.
حس میکنم نوشته های خوبی قراره تو صفحات این فاش ثبت بشه .

سلام
ممنون که اومدین
ایشالله بهتر میشه
ممنون

سلام خدمت فاشیها.........

خدا قوت ....

ضمنا خدمت خانوم زهرا ض عرض کنم که : قرار نیست اینجا اتمی شکافته بشه.

هه هه ...
خوب بابا یعنی چی ؟
مثلا خیلی میفهمی ؟
ببین منو
اتم که هیجی
این وبلاگ آینده ی بشر رو رقم میزنه
..........................
خوش اومدی احمد جان
چکار داری با جلال و جبروت ما !

امید 2 تیر 1391 ساعت 18:25 http://omidsarabi.blogfa.com

درود بر یاسین احمدی عزیز و سایر دوستان.
تبریک میگم و براتون آرزوی پیروزی دارم
[گل]

مرسی امید جان
کلیک رنجه کردی

به کلبه ی فاشیستی ما خوش اومدی !

منم میخوام نویسنده لین وبلاگ باشم....
ضمنا بیا فیس بوک بحفیم

میخام برم بیرون هلو
حالا بذار ببینیم با این سه تا موجود سرتاپا تناقض کنار میایم
خبرت میکنم
.....................
راستی لینکم کن
لینکت میکنم


صحت مطالب شما و در کل اهداف این وبلاگ که روشن بشه،چشم.لینکتون میکنم محمد جان :*

ا ...
واسه مام آره ؟
من دیگه صحت نمی زنم
اوه
در دست تو !

پرتقال 2 تیر 1391 ساعت 22:12

خوشحالم

سلام
خسته نباشی

زاغچه 2 تیر 1391 ساعت 23:15 http://zaghche.blogsky.com/

طوفانی شروع کردی ای روشنفکر بی عینک ای دیندار بی ریش. گرد و خاک به پاکردی. فکر نمی کردم دیگه برگردی. عالی نوشتی. چرا وبلاگ خودت را فرستادی هوا؟

سلام
از جمله کسایی هستی که منتظر نظراشون بودم
خوشحالم کردی
........................
این همون بی داره
آرشیوش همونه
دیگه گفتیم یه طور دیگه باشیم ...
یه چیزی هم درگوشی بگم
قراره چند ماه بعد سایتش کنیم ...
........................
مرسی
لطف داری

اطیلا 3 تیر 1391 ساعت 08:41 http://atilaahari.persianblog.ir/

علیک..

کلا مفید و مختصری ...

ثانیه 3 تیر 1391 ساعت 09:58 http://www.pinokiyo71.blogfa.com

سلام


یه مشت نه

۴مشت خیر مقدم

و از این حرفا ...

همین دیگه

خدا به خیر کنه

سلام
ایشالله ...

غزل 3 تیر 1391 ساعت 11:20 http://baran123baran.blogfa.com

سلام ممنون که پیش من اومدید و خبرم کردید

ممنونیت از ماست
ممنون

طاهره 3 تیر 1391 ساعت 11:33 http://laanati.blogfa.com

خیر مقدم

مرسی

چــــرا فاشـــــ...!؟

چرا فاش نه !
اونقدر جامعه و اطرافیان
مجبورت میکنن
هزارتا قانون و آدم و اصلو که هیچی ازشون نمی فهمی
رعایت کنی
حالت از همه بهم میخوره و فقط میخای داد بزنی
آهای من با همه تون فرق دارم !
فاش میگویم واز گفته ی خود دلشادم
بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم

سیمین 3 تیر 1391 ساعت 13:02 http://blackmight.blogsky.com

وبلاگی متفاوت و نو!
خوش آمد!
مرسی که اومدی خوندی
میام میخونم همیشه

چشمانی متفاوت و نو
همه را متفاوت و نو میبینند ...
..................
مرسی
همچنین می آییم
درضمن
شما را بدون اجازه
لینک میکنیم !

مومو 3 تیر 1391 ساعت 15:06 http://momo90.blogfa.com

سلام!ممنون از حضورتون!

موفق باشید!

همچنین
ممنون

رضا 3 تیر 1391 ساعت 15:14 http://www.talkh-sn.blogfa.com

بیا قدم بزنیم
من با تو
تو
با هرکه دلَ‌ت خواست.
فقط
بیا قدم بزنیم!

برمیخیزم
می روم
چیزی میان کوله بارم سنگینی میکند
من اما
سریع تر می روم ...
صدایم میکنی
نمیشنوم
یا نمی خواهم بشنوم
نمی دانم !
فقط میدانم
یک روز برای پس دادن عشقت باز خواهم گشت .

این بچه هر روز داره سرتق تر میشه ...

سپیدبال 3 تیر 1391 ساعت 17:38

سلاممممممممممممممممم................
وای نمیدونی چقدر از اومدنت خوشحال شدم.....
اصلا باورم نشد که تویی....
خیلیییی خوش اومدی...
چطوری پیدام کردی؟
راستی حالا دیگه به جای قوی سپید سپیدبالم...!
زود زود میام سر میزنم..تو هم مارو فراموش نکن...

سلام
بهت سر میزدم گاهی
میخاستم سورپرایزت کنم
چند مدت بعد از بی دار یه پیغام گذاشتی آدرس جدیدتو هم نوشته بودی
.................................
پس با سپید بال
لینکت میکنم
تو مطلب هات شعر کم بود
شعر بنویس
.................................
خوشحالم کردی

زهرا 3 تیر 1391 ساعت 17:58 http://maande90.blogfa.com

سلام. زیاد منتظر راه اندازی اینجا بودیم بعد از این همه تبلیغ دیالوگ های ماندگار ;)
مبارک باشه و همگی موفق باشین :)

ممنون
همچنین
شما هم همینطور
این یاسین خودشو وقف فاش کرده
لاغر شده بنده خدا ...

جواد همون قنبری 3 تیر 1391 ساعت 20:37

وای محمد کولاک کردی پسر
عجب سلام نامه ای !
چه پوستری !
چه دمی!
عجب پایی!

در مقابل این مطلب تو قلم شکسته ی من میخواد کجارو سیاه کنه؟

واقعا باعث افتخاره با تو هم وبلاگ شدن...

به اطلاع فاش خوانان عزیز می رساند :
فردا صبح بعد امتحانم با اولین پدیده ی نوشتاری اینجانب مواجه خواهید شد. کمربندهای خود را محکم ببندید...
البته پیشاپیش بگم مالی هم نیست ها! گپی اومدم فقط!
من احساس غربت می کنم اینجا همه دوستای این بی دار و اون جوش شیرین هستن

با آرزوی تعادل روحی برای هم بلاگی ها ...
..................................
ترس من از اینه بعد از خوندن نوشته های تو
دیگه کسی به من و یاسی محل نذاره
.................................
رفاقتی چی شده از ما تعریف میکنی ؟؟؟
آهان معکوس بود حتما
چه میدونم
زبونم لال خدام سر از کارای تو ...

سلام با اون قسمت ما روشنفکران بی عینک هنرمندان بی سیگار و عاشقان بی معشوق خیلی حال کردم . دمتون گرم
یاعلی

سلام
کلیک رنجه کردید
تو این تابستون دممون بخار پز شده ... !

سامان 5 تیر 1391 ساعت 19:05

سلام بر فاش نویسان
خدا قوت
مثل اینکه تازه تاسیس ِ مبارک باشه
ایشالله پست هاتون مفید صندوقتون پر کامنت آمارتون ترکون باشه

خوب مینویسی بازم میام
به شرطی که مهمون نوازای خوبی باشید
با 4 تاییتونم

یاعلی

ای دروغه که گفتی راسته ؟
کامنت چی نیست
مطلب باید خوب باشد از جالب
............................
ممنون از حضورت
فقط یه سوال
چجوری باید مهمون نوازای خوبی باشیم ؟
تو فکر میبری آدمو ...

سپیدبال 6 تیر 1391 ساعت 17:38

سلام..چرا تندتندآپ نمیکنید؟..من هرروز سر میزنم..
میدونم ایام امتحاناته ولی خب...زودتر به روز کنید دیگه!!

سلام
راستش قراره هر دوروز یه بار آپ بشه تا مطالب خونده بشن
حالا شاید اگه راه افتادیم کمترش کنیم
مرسی از نگات

طناز 6 تیر 1391 ساعت 22:39 http://dreams-.persianblog.ir/

عه اینجا ادامه همون بلاگ قبلیته! رفتم کلی اون قدیمیارو خوندم اصا تداعی خاطرات شد!
چقد خوب شد حذفش نکردی:دی
بابت لینک مچکریم;)

خواهش میکنم
خودمم گاهی میرم سر میزنم به اون روزا ...
مرسی

ریحانه 7 تیر 1391 ساعت 23:02 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام
ممنون اومدید شما بیشتر خوشحال کردین
راستی نمیدونستم باید اینجا نظر بدم !بالا گفتم..

از اونجایی که دیکتاتوری من حاکم بر این وبلاگه
همه ی نظرارو میبینم

ی الف 8 تیر 1391 ساعت 10:58 http://mypaperboat.blogfa.com

سلام

ممنون ... و تبریک برای وبلاگ جدیدتان.
لحظه هایتان لبریز از شوق زندگی.

لطف کردین
همچنین

کفشدوزک 11 تیر 1391 ساعت 00:28 http://golesar.blogfa.com

روشنفکران بی عینک

و دینداران بی ریش

و هنرمندان بی سیگار

و عاشقان بی معشوق

این چهار جمله ... این چهار جمله عالی بود عالی
خلاصه کلام مفید و مختصر حال این روزهای ما یا من که فراموش شده ام چون شبیه هیچکدام نیستم ...

مرسی
بیخیال
چون مام شبیه هیچکدوم نیستیم ...

معصومه 27 مرداد 1392 ساعت 17:26

سلام
آقای سرابی از شعرهاتون واقعاْ لذت بردم.
بهتون تبریک و خسته نباشید میگم.
ا ز عزیز شکست ناپذیرم میخوام در زندگیتون موقعیتهایی رو پیش بیاره تا استعدادهاتون بیش از این شکوفا شه.


تو که دستت به نوشتن آشناست

دلت از جنس دل خسته ی ماست

دل دریا رو نوشتی

همه دنیا رو نوشتی

حرف ما رو بنویس

بنویس هر چه که ما رو به سر اومد

بد قصه ها گذشت و بدتر اومد

بگو از ما که به زندگی دچاریم

لحظه ها رو می کشیم نمی شماریم

بنویس از ما که در حال فراریم

توی این پاییز بد فکر بهاریم

خیلی ممنونم
لطف دارید
ولی فکر کنم اشتباه گرفتید
من احمدزاده هستم
بازم مرسی
یا علی

[ بدون نام ] 27 مرداد 1392 ساعت 23:32

سلام ببخشید امکان داره خودتون رو معرفی کنید .تا بدونم چی شده اشتباه گرفتم.

شما نوشته بودید آقای سرابی فکر کنم
ولی من احمدزاده هستم
نمیدونم شاید هم من اشتباه کردم
من محمد احمدزاده ام ...
البته بازم ممنون که سرزدید
فقط خواستم اشتباه نشه
ممون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد