فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

یک اتفاق ...

یک اتفاق ...


می توان این را یک پست خبری دانست

و سپس دنبال یک دلیل گشت ...

اما قبل از همه باید گفت

این وبلاگ از این به بعد

به صورت فردی و توسط بی دار بروز خواهد شد

البته این به معنای اختلاف بین دوستانی که اینجا دور هم بودند نیست !

به قول صاحب الزمانی در نام فیلمش

" چیزهایی هست که نمی دانی "


بی دار

باشد به خیر ان شاءالله

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیدبال 21 تیر 1391 ساعت 17:29

سلام..چرا همچین شدید؟...
گفتیمیه وبلاگدسته جمعی خوب راه افتاده...
امیدوارم موفق باشید بهر حال...

سلام بیخیال ایشالله بهترمیشه

زهرا 21 تیر 1391 ساعت 18:41 http://maande90.blogfa.com

ای بابا ... حیفه که !
به نظرم یکی از ویژگیای مثبت فاش گروهی بودنش بود !
در هر صورت تصمیمتون قابل احترامه.
و به قول خودتون باشد به خیر ...
هر چند بازم میگم خیلی حیف شد ...

سلام گاهی همان کسی که دم ازعقل می زند/آخربه راه هوشیاری خودمست میرود ،ایشالله که خیره

سلام.

فاش هم مانند رونوشت به آخر خط رسید...

دیدی که وبلاگ مانند قلب انسان است و فقط یک نفر درآن جا میگیرد.
...............
چند صباحی عزیزانی تو وبلاگم مینوشتند.
خواهری به جمع نویسندگان اضافه شد و غوغایی به پا کرد.
مجبور شدم همه را از دم تیغ بگذرانم....
.................
آری محمد جان.... سخت است...

مرسی احمدجان اما به قول ابوالفضل سپهر گردان هنوز روی پاست... گم شدگی سخته اگه مسیرروشن باشه هرچی هست عشق وحاله این تازه اولشه چی تموم شده؟

سلام
خیلی ناراحت شدم که جداشدید
آخه فاش یعنی یاسین واحمدوجوادباهم!!!
براتون آرزوی موفقیت دارم
حالادیگه این وبلاگ برای من وبلاگ بی داره نه فاش
تولددوباره ی وبلاگ بی دارروبه فال نیک میگیریم
موفق باشید
منتظرمطالب قشنگتون هستم
راستی اگه دوستاتون وب جدیدی راه انداختن خبرمون کنید

سلام مرسی لطف دارین حتما ، چقدر تحلیل میکنید همه چیو بیخیال ازاین اتفاقازیاد می افته

محمد جان...در صورت صلاح دید این خوانندگان وبلاگت رو بهمون معرفی کن. ممنون

احمدجان مثل اینکه بازقرص آبی هاروانداختی چیو معرفی کنم؟؟؟

طناز 22 تیر 1391 ساعت 23:14 http://dreams-.persianblog.ir/

عه؟ خوب بود ها! به سلامتی البته :دی
و من الله توفیق.

جان؟ زیرحوزه حرف بزن بابا مارم درنظربگیر ، مرسی،اجرکم عندالله !

ثانیه 25 تیر 1391 ساعت 14:16


صلاح مملکت خویش خسروان دانند

ما چه می دانیم

در هر حال
باشد به خیر ان شاءالله

ممنون
باشد به خیر همچنین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد