فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

وبلاگ های دوست بخوانند ! + یک مسابقه ی وبلاگی

با سلام

دوستان هم بلاگی و مخاطب توجه کنند

حقیر قصد دارم چند کمپین وبلاگی در مورد چند تا از وبلاگ های دوست و آشنا

ایجاد و معرفی کنم .

از جمله :

جسارتا هرگونه مخالفت و اعتراض پیشاپیش محکوم میشه

ولی در عین حال ابراز نظر آزاده !


در ضمن مسابقه ای هم در این پست هست با جایزه ی یک شارژ دو هزار تومانی که شرکت در اون برای عموم و هم بلاگی ها آزاده .


بعدا نوشت :

این مسابقه ی حساس و نفس گیر به علت استقبال ملیونی دوستان و درخواست های مکرر و عاجزانه ی  اهالی جامعه ی مجازی تا روز یکشنبه تمدید شد .


/// همه چیز در ادامه مطلب ///




لیست و توضیح کمپین ها :



1 . کمپین دعوت از جواد قنبری به تاسیس یک وبلاگ و پیشنهاد نام های : " جر خورنده تر ", " چرا چطور چگونه کجا من کیم کوش " , " فن زیگزاگ در ملیله دوزی " و " چگونه دهان تئاتر خیابانی را سرویس کردم "؛ باید اعلام کرد ایشان ضمن شکستن رکورد جهان و ثبت نام خود در کتاب گینس , در یک روز 734 عدد تئاتر خیابانی را در بخش های بازی نقش انسان , بازی نقش سشوار , بازی نقش موکت , صدا , نور , هوا , روحیه به همکاران , غذا , کارگردانی , دراماتوژ , نویسندگی , مشاور کارگردان , مشاور حمل و نقل و در نهایت مسئول تشویقات بر عهده داشته اند ؛ کمپین مذکور تاثیر گرفته از کمپین های " آری ؛ مهرداد می بیند " و " ثابت , کسی که سین اش نمی زند " هستند که سالهاست فضای هنری استان را کن فیکون ساخته اند .


2 . کمپین دعوت از یاسین شیخلو به تالیف و سخنرانی در موضوع " رقص آذری در روایات اهل سنت و شیعه از دیدگاه امام محمد غزالی و مکاتب فلسفی صده ی چهارم هجری با نیم نگاهی به تلالو آثار علامه جعفری در نگره ی استاد الهی قمشه ای به انضمام جستار هایی در رابطه ی عالم تشریع و تکوین با شاکله های فکری هگل , کانت و محمود احمدی نژاد به کلام ملا هادی سبزواری , علامه عادل فردوسی پور و آیت الله حسنی ارموی ( مد ظله الباقالی ) " ؛ گفتنی است پیش از این ایشان با یک پست موجبات نامگذاری خلیج فارس به خلیج اسلام را در سیاستمداران جهان آماده نموده اند لذا یکی از خواسته های کمپین انتخاب نام " دریاچه ی مشهود "برای دریاچه ی ارومیه خواهد بود ...


3 . کمپین دعوت از سمانه به سرودن یک شعر ! گفتنی است ایشان سالها پیش ضمن امضای تفاهم نامه ی شاعر شدن با مطرح کردن مساله ی کادوی تولد سعی در پیچاندن اوضاع داشتند که فرهنگستان هنر ضمن شکایت از ایشان متذکر شد : "هنوز یک شعر توپول که بگذاریم توی پیوند های روزانه از ایشان موجود نیست ..." , گفتنی است جامعه  ی هنری کشور منتظر این اتفاق شگرف بوده و هست ...


4 . کمپین دعوت از همنفس به روشن کردن تکلیف ما با ایشان " نه سر میزنی نه کامنت میذاری ... رفاقت هم رفاقت های قدیم ... " , با یاد آوری ضرب المثل " پارسال دوست امسال آشنا ... "


5 . کمپین دعوت از مستم به نوشتن یک مطلب یا کامنت یا حتی یک جمله ! بدون به کار بردن شعر و سروده و حکایت و ... , این کمپین در صورت حذف واژه های مستی , شراب , عرفان نظر آهاری ؛ حافظ و یاعلی از وبلاگ مذکور ؛ قانع شده و به فعالیت خود پایان خواهد داد ... حافظا ...


6 . کمپین دعوت از پیله به پیامبری ! از آنجایی که در وبلاگ ایشان واژه ی خدا بیش از قرآن مجید تکرار شده است و تلاش های انسان دوستانه ی ایشان برای نماز خوان کردن و سر براه کردن دیگران امان از کامنت های دیگران برده است فلذا این کمپین ایشان را واجد شرایط نبوت دانسته و به عنوان گزینه ی اول قرن اخیر به خداوند معرفی می کند , لازم به ذکر است پس از ایشان بزرگانی هم چون گاندی , نلسون ماندلا و شیخ مهدی کروبی به این لیست اضافه شده اند ... .


7 .  کمپین دعوت از زیتون و زهرا به کاهش آمار نظر هایشان و رعایت حال ما وبلاگ نویسان حسود ... " بابا نامردا 93 تا نظر چیه ... نمیگین ملت حسودیش میشه ... " , گفتنی است طبق اعلام وزارت ارشاد میزان 15 نظر حداکثر تعداد دارای استاندارد " غیر حسادت آمیز بودن " است . این کمپین با تعطیلی و سوختن ویندوز و منفجر شدن سیستم موسسین وبلاگ مانده به آرزویش می رسد ...

 

8 . کمپین دعوت از طناز به حذف آن خط تیره ی لعنتی گمراه کننده از نام وبلاگش , و پرسش این که " مهندس کیه ؟ دخترک کیه ... طمشک کجاست ... " , کمپین مذکور به دلیل شدت خصوصی بودن اتفاقات این وبلاگ توسط مرکز پلیس اینترنتی (فتا) به جرم نقض حریم خصوصی افراد در فضای مجازی تحت پیگرد قرار دارد !!!


9 . کمپین دعوت از احمد ترابی به پیوند زدن چند هزار وبلاگ دیگر ! " عزیزم درسته همه ی کاربران ایرانی توی پیوندهات هستن ولی نباید نا امید بشی تو میتونی ... " , دعوت از احمد ترابی برای تبدیل وبلاگ به تجارت خانه ی کاغذ و ملحقات ! از دیگر تلاش های این کمپین است ... نهایتا شاه بیت فعالیت کمپین احمد ترابی چنین تعریف می شود : " احمد چند چندی با خودت ؟؟؟ "


10 . کمپین دعوت از سپید بال به دست کشیدن از اردک ها و قو های زبان بسته و معرفی حیوانات دیگری همچون قورباقه , بوقلمون , اورانگوتان و ملخ ! , کمپین حاضر با مدد گرفتن از مرکز ژئوگرافیک ! دانشگاه تهران در حال یافتن موجودات هنری تر با بالها و شاید اندام های دیگر سفید جهت معرفی البته با هماهنگی گرداننده ی این وبلاگ است .


11 . کمپین دعوت از ریحانه برای آپ کردن ! این کمپین همه ی تلاش خود را بر آن گذاشته است تا ایشان فاصله ی آپ کردن های خود را از 2000 سال نوری به حداقل برسانند ؛ شنیده ها حاکی از این است که در صورت دستور مقام معظم رهبری ایشان هر نیم ساعت یک پست آپ می کنند لذا اعضای کمپین در نامه ای سرگشاده به بیت آقا این مهم را خواستار شده اند ... هم اکنون آخرین پست ایشان متعلق به دوران دیرینه سنگی , صده ی آخر زندگی ماموت ها , منتهی به عصر یخ بندان می باشد .


12 . کمپین دعوت از ثانیه به ادامه ی نوشتن پست های تاثیرگذار و تحلیلی و طویل و مبسوط ... این کمپین سالهاست در آرزوی یک پست بلند از ایشان به کار خود ادامه می دهد , باید گفت اهالی وبلاگ نویسی نیز از نظرات نیم جمله ای ایشان و واژه ی "آپم" به ستوه ( خدایی اول نوشته بودن سطوح ! باور میکنی ؟؟ ) آمده و خواستار توقف غنی سازی الفاظ توسط ایشان هستند .


13 . کمپین دعوت از زاغچه به امیدوار شدن ! این کمپین با الهام گرفتن از تیتراژ برنامه ی خنده بازار اقدام به روحیه بخشی به این وبلاگ نویس می کند " از بد و خوب روزگار ... خنده میمونه یادگار ... " , اضافه میکنم ایشان با 600 سال استفاده از یک قالب ثابت , فیوز قالب مورد نظر را سوزانده اند و اساسا معتقد به تغییر و این مزخرفات نیستند , کمپین مذکور با الهام گرفتن از آثار زاغچه در آینده ای نزدیک از فرط نا امیدی خود کشی کرده و کلا خلاص خواهد شد .


14 . کمپین دعوت از یاسین احمدی به گفتن حرفهای "با ربط " و کلا سیاه کردن قالب وبلاگش " همین هم سیاه کن بره دیگه ... قالبه گذاشتی بنده خدا ؟ " , شعار این کمپین از دیالوگهای ماندگار و حال به هم زن سریال خانه ی سبز  انتخاب خواهد شد , مثلا " رضا ( خسرو شکیبایی ) : کاشکی یه کم بد بودی , چقد فرشته ای , حسدودیم میشه ... / دو ساعت بعد / وای هی فرشته ای , باز فرشته ای ؛ فرشته , تو فرشته ای ... ااااااه ... بیژن جان مادرت کات بده اشکم تموم شد ... "


15 . کمپین دعوت از یکی مثل خودت به تعطیل نکردن وبلاگش ... شوخی نیست , این یکی جدیه , آقای محترم , نرو !

 

16 . و کمپین دعوت از محمد احمدزاده به ...   ؟


..................................................................

توضیحات :


+ شما همبلاگی ها و مخاطبان عزیز می توانید با نوشتن بهترین متن برای مورد 16 ضمن آبکش کردن محمد احمدزاده , از جایزه ی یک شارژ دو هزار تومانی برای نفر اول بهره مند شوید .


+ این مسابقه تا آخر این هفته ادامه دارد و فرد برنده ضمن انتخاب و اعلام توسط همین بی شعور (خودم) در روز جمعه از شارژ خود بهره مند می شود .


+ از معیار های مسابقه بیشتر کوبیدن ؛ آتو گرفتن از وبلاگ مزخرف فاش و همچنین له کردن شخصیت فرد مورد نظر است , در صورت انتخاب های بیشتر جایزه گسترش می یابد .


+ در پایان اگه دچار ناراحتی کسی شدم واقعا معذرت میخوام و اگه اطلاع بده حتما بخش مورد نظر رو پاک میکنم ... ممنون



نظرات 41 + ارسال نظر




مدیریت محترمه ی وبلاگ فاش
احترما سلام علیکم

پیرو فراخوانی وبلاگ شما مبنی بر دست انداختن و شوخی کردن با سایر وبلاگ های ارزشی و ملی و مذهبی،اینجانب لازم میدانم متذکر بشوم که نقد های شما در مورد اینجانب و وبلاگ حقیر کاملا اشتباه بوده و شایسته است که تجدید نظر بفرمایید.
حقیر خاکی،در سال 1386 با مطالب وهابیت شروع به فعالیت نموده و سپس از قرآن و معجزات علمی قرآن،سخن به میان آوردم.
میل اینجانب با توجه به حوادث تلخ گذشته باعث شد تا کمی متمایل به سیاست و از سیاست به حس ناسیونالیستی و ملی زارچی راه پیداکنم.
.............
در جایی که خسته شده و در دام چت و اجناس مخالف گیر افتادم ،سعی نمودم با چند بیت شعری خودم را آرام کرده و به اصالت خودم شک ننمایم.
بحمدلله این رویه باعث شد تا وبلاگ خوانندگان مخصوص خودش را پیدا نموده و بابت همین هم صد هزار مرتبه شکر به جا می اورم.
متاهل شدن از یک طرف و سختی بار مسوولیت از طرفی باعث شد تا پای کثیف دلار هم به وبلاگ باز شود.
.............
جنابعالی در جایی فرموده بودید که این همه لینک چرا؟
در جواب باید گفت که اگر شما به دقت نگاه کنید متوجه میشوید که لینک های بنده همان یادداشت های حقیر است که به صورت لینک درامده است.
.................
و اینکه ما نباید غافل از محتوای طنز رونوشت بشویم.
آری مدیریت وبلاگ تمام یادداشت های چندین ساله را در موضوعات مختلف در کنار وبلاگ گردآوری کرده و خواننده ی محترم می تواند ان ها را به سلیقه ی خود برگزیند.
................
ضمن سپاس از شما و دیگر همکاران وبلاگی
احمد ترابی زارچی
مدیریت وبلاگ رونوشت/زارچ2012

پیرو افاضات حضرت عالی
لازم به ذکر است
تمام شوخی های نوشته شده صرفا جنبه ی سرگرمی و کاریکاتوریزه کردن دوستان دارد
وبلاگ شما و البته همه ی دوستان
بسیار بهتر , قوی تر و موفق تر از وب نامه ی حقیر می باشند
و آنچه گفته شده است علاوه بر تمرین تحمل یکدیگر
شیوه ای برای فهمیدن خود از نگاه دیگران است
خدا وکیلی من اگر دوستان را دوست نداشته باشم چنین کاری و توجهی نمی کنم ...
........................
شما تا در مسابقه شرکت نکنید
پشم هم نیستید !
لطفا به جای زر زدن های رسمی و بی مصرف
وارد گود شوید ...

آقای 2012 !!!

فاطمه(مستم) 8 آبان 1391 ساعت 08:46 http://mastam.blogfa.com/

عالی بود... نوشته شما اصلا از ارزشِ وبلاگ ها کم نمیکنه... می خواستم دلیل بیارم برایِ مدلِ نوشتنم بعد دیدم چه کاریه! بیش تر شبیه شوخی بود تا نقد. نقد باشه جوابیه من اینه ... شعر یا حکایت یا متنی که می نویسم و کامنت میکنمش صرفا یه کپی پیستِ از رویِ تکلیف نیست حسی است که از متن بهم دست میدهُ بیان میکنه یا حسِ غالب شده بر خودمُ تو اون لحظه. برایِ پیدا کردنشون گوگلُ کلی خسته می کنم!!گمون میکنم هر کسی وقتی وبلاگیُ به ثبت رسونده از آدرس و نامُ و تاپیک ها تقریبا به هدفش نزدیک میشه شد ... بالبطع با توجه به اشاراتِ دقیقِ شما عوض نمیشه . پیروِ پیرامونِ خطِ " حذف واژه های مستی , شراب , عرفان نظر آهاری ؛ حافظ و یاعلی از وبلاگ مذکور ؛ قانع شده و به فعالیت خود پایان خواهد داد" عزیزِ نقد جان!
و نقدِ بنده... شما لطفا به روز باش... تاریخِ نوشته هاتون به ice.age 1 برمیگرده ...برایِ اثباتِ حرف مذکوره به آپِ قبل مراجعه شود...

یاعلی

صد در صد
هم وبلاگ شما , هم هدف شما کاملا مهم و قابل درکه
منظور این بود این مورد در وبلاگ شما نمود بیشتری دارد
حالا خوب یا بد من در آن مقام نیستم
آن نقد اول هم که در کامنت ها نوشتم
برای تحریک و جذب دوستان بود
........................
در ضمن
لطفا با قالب مسابقه بنویسید
دوست دارم پودر شدن خودم را تماشا کنم

فاطمه(مستم) 8 آبان 1391 ساعت 12:42 http://mastam.blogfa.com/

یعنی به خود زنی افتادم وقتی ساعتِ اپُ دیدم... 6:05 ؟؟ یهنی اینقدر وبلاگ ها رو تعصاب بود که خواب خواب این فریضه رو به اجام رسوندی؟؟

یاعلی

گفتنی هستم ساعات خواب من 7 صبح تا 14 ظهر می باشد
مدت 3 ماه است که به دلایی این گونه زندگی کرده
و روی جغد را سفید کرده ام ...
...
همین می تواند سوژه ای برای دوستان باشد ...

یاسین 8 آبان 1391 ساعت 12:56 http://birabtane.blogfa.com

و کمپین دعوت از محمد احمدزاده به کوتاه آمدن در برابر سازمان صدا وسیمای آ.غ(واقعا فک کردی با این مقاله در کردنات چیزی عوض می شه؟!؟!)
این کمپین هم چنین درخواست دارد که ایشان کلا پست های سیاسی را بی خیال شوند و به مباحث مهمتری در وبلاگ بپردازند(آخه به قیافت میاد سیاسی نویس باشی؟!)
و یادآوری این نکته که سال 89 تمام شده است و جناب عالی در شهر ارومیه به سر می برید!! (هر چند اگر هزار سالم بگذره،سال سال نود هست)
و اما یک توصیه جدی برای آقای احمدزاده:لطفا کلاس های اول تا پنجم دبستان را باری دیگر و کوشاتر از قبل طی نمایید(مخصوصا درس املای زبان فارسی!!)
هم چنین رئیس این کمپین خاطر نشان کرد : منُ چرا چهاردهم نوشتی؟!ینی انقد بی وفایی

درضمن زینب همون زیتونه!! زینب و زهرا هستن گردانندگان آن وبلاگ پر بازدید و پر کامنت !!

بله بلاخره یکی شروع کرد ...
مشت بعدی 5 تومن ...
...................
مال تو اول بود بعد جاهاشونو عوض کردم تا جذاباشون یه جا نباشن ...
ولی خدایی جوادو حال کردی ؟؟؟

یاسین 8 آبان 1391 ساعت 12:59 http://birabtane.blogfa.com

کمپین بالایی همچنین یک درخواست دیگر داشت که یادش رفت در کامنت بالایی به آن اشاره کند:لطفا تکلیف من یکیُ با ساعت خوابت روشن کن

جهت تفهیم ساعت خواب
به پدر بزرگ حقیر مراجعه نمایید /.

سلام
اینجانب ضمن تشکر از سیل مشتاقان و همه کسانی که در کمپین شرکت کرده اند آمادگی خود را جهت تالیف و سخنرانی در موضوعات پیشنهادی اعلام میکنم . فقط جهت حفظ اخلاص و قصد قربت در کار من بعد میزان حق التالیف و حق الزحمه سخنرانی مشخصص گردد .

خواهش می نمایم
بی شعور
تو مسابقه شرکت کن

ما که از گود انصراف ندادیم.............

تا تهشم هستیم....

راستی جواد قنبریو دیدم....

هستی ... بنال دیگه
شرکت کن

فاطمه(مستم) 8 آبان 1391 ساعت 18:25 http://mastam.blogfa.com/

ببین همین که کسی مسابقه آبکی تر از سیمرغُ و بیست مرغِ ودیگر مسابقاتِ چرند و پرندصدا و سیما تحویل نگرفت عین پودر شدنِ ها....
حالا از ما گفتن ولی خو یه چی میگم که دلت نشکنه:
با عرضِ پوزشِ فراوان من باید همون مطلبِ مذکور در کامنت قبلی ام را متذکر شوم. شما علنا بعد از تابستانِ89 قفل کرده اید؟ بابا کمتر از 5 ماهِ دیگه 3 سالی از قاچاقی وبلاگ نویس هستید...
بیدار حیا کن، تابستانِ 89 ُرها کن
ااا سکو بالایی ها فحش ندن گناه نکرده که فقط ریفرش نشده

از فرطِ خوشحالی دو گلِ استقلالِ جان، نتونستم بی رحمانه بنویسم
یاعلی

عرفان نظر آهاری میگه
گاهی وقتا باید سکوت کرد
وقتی پرسپولیس آخر جدوله و استقلال لعنتی ...
.
.
.
دیگه حالی نمی مونه ...

زهرا 8 آبان 1391 ساعت 19:39 http://maande90.blogfa.com

ینی گفته بودین نقد گفتم الان باید بیام بشینم اینجا گریه کنما !!! :دی
ولی خیلی خوب بود! بسیار بسیار مشعوف گشتیم !! :دی

در مورد منفجر شدن سیستم موسسین مانده هم لازمه اینجا به خدا بگم که خدایا حالا همه ی آدما و کمپینا و اینا رو به آرزوشون نرسونیم اشکال نداره !!!

این جایزه هم که در من انگیزه ای ایجاد نکرد راستش ! آخه شارژ به چه درد من میخوره که سیم کارتم دائمیه ؟! نه جدی؟! مگه اینکه بخوام بذارمش لای دفتر خاطراتم

خب خوبی شارژ اینجاست که میتونین
همونو به کس دیگه ای هدیه بدین ... نه ؟
البته مساعدت ها انجام شده در صورت امکان
چیز های دیگری از جمله خدکار بیک, بلیط اتوبوس
جاسویچی با طرح باربی و یک بسته تخمه جاپونی می توان هدیه داد ...

زاغچه 8 آبان 1391 ساعت 19:44 http://zaghche.blogsky.com/

من همینجا رسما اعلام می کنم که با خوندن این پست کلی روحیه گرفتم و دیگه احتیاجی به خنده بازار نیست...
ما این قالب را بعد کلی جستجو سفارش دادیم از فرنگستون برامون بیارن. حالا حالا ها هم تغییرش نی می دیم! تازه سفارش دادیم به دوستان اون هدر آبی بالای وبلاگ را هم سفید کنن. که دیگه هیچ اضافاتی نداشته باشه. از هرچه غیر ناخالصی مبرا بشه. اصلا ما رو وبلاگمون یه غیرت خاصی داریم. نمی تونیم بشینیم ببینیم کسی به قالبش بد و بیراه بگه. گفته باشم...شما به محتوا بپرداز انقدر حواشی را دنبال نکن....
آقاجان شما که خودتون خوب می دونید کسی هماورد شما در طنزنویسی نیست پس دیگه چه حریفی به گود می طلبین آخه؟
(هر چند ما تمام تلاش خودمون را برای کوبوندن شما تو یه پست مفصل به کار می گیریم)

آقا ما غلط کردیم
چرا پست میزنی ...
ما خودمونم که قالب در پید شما رو زدیم ...
....
" علی ای حال
جنگ وبلاگ ها آغاز شده و با نابودی این لکه ی سرطانی ( فاش )
پایان پیدا میکنه "

بخشی از پیام دکتر احمدی نژاد به رئیس بلاگ اسکای ...

زهرا 8 آبان 1391 ساعت 19:45 http://maande90.blogfa.com

+ برای قدردانی از وقتی که گذاشتین برای این پست فک کنم بر همگان لازمه که شرکت کنن ! :دی

کمپین دعوت از محمد احمد زاده به رها کردن دماغ گنده ی هنرمندان لوس، باجناق های 3، کلاه قرمزی و بچه ننه و کلا اهالی هنرمند و غیر هنرمند سینما و تلویزیون و رادیو و هر آن چه نام رسانه با خود دارد و واگذاری حال این سینمایی که خوب بشو نیست به خدا !
همچنین با تشکر ویژه از این دوست گرانقدر به خاطر پست های هر چه طولانی ترشان که باعث درک عمیق موضوع کمیت فواصل برای اینجانب شد و بنده را پس از چند بار مطالعه ی پست ها در راه خانه تا دانشگاه به این نتیجه رساند که این راه دو ساعته چندان هم طولانی نیست !!!
(به جان خودم بعضی وقتا من وقت کم میوردم برای خوندن پستا تا برسم دانشگاه ! :دی تازه من بین دوستان معروفم به تندخوانی!!!)

بابا شعور به این میگنا ...
آآآآآآآآآآآآی بعضی ها که از شرکت نکردن دیگران خوشحالین ن ن ن ن ن
بعضیها ...
معرفت به این میگن
دوست خوب من مانده ( با لحن هومن برق نورد در دزد و پلیس )
ممنونم
.................
یک راهنمایی برای بیشتر چسبیدن متن بالا :
این در حالیه که دماغ خود من واقعا گنده است
تا جایی که برخی از دوستان اون رو با واژه ی تپه خطاب میکنند ...
بگو آخه خودت ...
................
و اما در پاسخ به معاندین که از شرکت حداکثری انصراف دادندددد
فتوایی از آیت الله میرزای ارموی : الیوم شرکت نکردن در مسابقه ی فاش
حکم محاربه با یاهو رو دارد و به ای نحو موجب ملقی شدن ایمیل اجانب میگردد ... ولعاقبت للوبلاگین ...

طناز 8 آبان 1391 ساعت 20:23 http://berry.persianblog.ir/

کلا وب منو بردی زیر سوال که:))
جهت تنویر اذهان عمومی عرض شود که مدتیست من و تعدادی از دوستان ب گوگل پلاس مهاجرت کرده و چرت و پرت هایمان را آن جا بلغور میکنیم این وب هم مانده برای همان مهندس و دخترک و طمشک که ینی چی کجاس برادر من؟ طمشک جا نیست میوه س همون تمشک خودمونه بعد چون من طنازم دوست داشتم باشه طمشک!:->
مهندس هم شخصی خیالیست و نوعی مخاطب فرضیست. یه چیزی تو مایه های دشمن فرضی !
دخترک هم متنوعه گاهی منم گاهی دختران دیگر:دی

+ کمپین دعوت از بیدار قدیم فاش جدید محمد احمد زاده خودمون که این مقاله های سیاسی سینمایی را همچین یا حجمشو کم کنه ادم بخونه یا اصن چه کاریه صدا سیما آدمه واسش مقاله مینویسی؟نه خدایی؟:دی
و این که شروع کن همچین وقایع اتفاقیه روزانه بنویس. هم آپدیت میشوید(:دی) هم تو روحیه آدم تاثیر مثبت داره...من دیدم که میگم.
دیگه هم این که... ها!! من آخر ربط اون عکس مورد دار و با آوینی نفهمیدم:دی
تو عمرم هم تو یه کامنت انقد حرف نزده بودم این خودش جایزه داره!

شما نمیخواست متن کمپین بنویسی ...
همون چند خط اول فاتحه مونو خوندی

طمشک که ینی چی کجاس برادر من؟ طمشک جا نیست میوه س

بیا بزن
بیا ...
متعصفانه دوستان گویا دست بزن دارن
حالا ما ضعیفیم
حیای طمشک کجا رفته ...
.........................
ممنونم
حد اقل همینکه بیشتر تایپ میکنی خودش تمرینیه ...

پیله 8 آبان 1391 ساعت 20:53 http://www.pile91.blogfa.com

که اینطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و البته نظر من در مورد خود خود خودشما
منافق ترین فرد روی کره ی خاکی
بی جنبه ترین شخص روی کره ی زمین
و در ضمن وبلاگ من برای یه ارزش های خاصی طراحی شده و من هیچ ربطی به محتوای این وبلاگ ندارم
یکی می خواد منو نمازخون کنه.
شوخی کردم ممنون از نقدتون هر چند که اشتباه بود اونقدر برنامه 7 رو نگاه کردید که خودتون هم مثل فراستی نقد می کنید.

هه هه ...
از داغ کردن دوستان لذت می بریم ...

حداقل نگین منافق ترین فرد کره ی زمین که
مطمئنم یکی منافق تر از من هست
نه نه ... فکرتون جای دوری نره ... آشناست
آینه همراتون هست ؟؟؟؟؟؟

هه هه ... چه سکوت لذت بخشیه

پیله 8 آبان 1391 ساعت 21:13 http://www.pile91.blogfa.com

در ضمن یادم رفت بگم پیشنهادی که واسه وبلاگتون دارم اینه که حتما اسمش رو عوض کنید چون اصلا با روحیات و شخصیت مرموز شما جور نیست.
البته اسم های جالبی رو می تونم پیشنهاد بدم
نام های پیشنهادی من:
عتیقه ۸۹
مانده در ۸۹
فاسد شده در ۸۹
از دست رفته ۸۹
غرق شده در بحرانهای ۸۹
به جمع اموات پیوستن در ۸۹
چهاردهم هفت ۸۹
پیتزا ۸۹
کافه ۸۹
اتلیه ۸۹
هنرمند۸۹
زیبای خفته ۸۹
............
کلا ۸۹
اه اه چه سال مزخرفی شد این ۸۹
و در ضمن به جای انکه به خاطرات زیبای ۸۹ فک کنید یه دیکته شب بگیرید هر روز مامانتون نیم ساعت باهاتون کار کنه تا خاطرات ۸۹ رو زیباتر بنگارید.
با تشکر پیامبر قرن اخیر.

اعتراف میکنم کاری بود ...
ولی خودمونیم چه غلطی کردم این ماجرای 89 رو همگانی کردم ...
به قول قدیما از ماست که بر پنیر است ...

.............
یه خبر جدید :
جبرئیل در بیانیه ای شایعه ی پیامبری برخی را تکذیب کرد
در این بیانیه آمده است : خدا در سال 89 دار فانی را وداع گفته اند
و عالم خلقت توسط یک فرد خپل فدکوتاه درگزی اداره می شود ....
لازم به ذکر است
ترجمه ی کرمانجی نماز روی وبسایت parvardegar . com قرار گرفته است .

سپیدبال 8 آبان 1391 ساعت 22:13

کمپین دعوت ا ز محمد احمدزاده برای چند موضوع:
نخود هر آش نشدن!
هر۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال نوری آپ نکردن!
توهم منتقدبودن نزدن!
توهم شاعر بودن نزدن!
توهم مهم بودن نزدن!
کلا توهم نزدن....!!
و در آخر گل گرفتن در وبلاگ فاش که فحشش باید داد!!!

واقعا عالی بود
بدون شوخی دردم گرفت ...
واقعا ممنون
...............
فلسفه ی کتک خوردن و لذت بردن توی فیلم باشگاه مشت زنی
دیوید فینچر مطرح شده , دوستان ببینند , لذت عجیبی داره ...

یاسین 9 آبان 1391 ساعت 02:05 http://birabtane.blogfa.com

خوردی؟ بخور کتک بخور
آخه چرا چوب لای چرخ می ذاری؟!
اگه همه متحد بشن دعوتت می کنن به بستن وبلاگ،بس که ازت شاکی ان

چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور ...

رضا 9 آبان 1391 ساعت 03:02 http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com/

این کمپینی که میگی همونجاییه که توش معتادا ترک میگنن؟؟

آقا ما معتاد نیستیم
برچسب نزنین ...
من حاضرم تست اعتیاد بدم ...

کمپین دعوت از محمد احمدزاده به ترک وبلاگ بازی ، سینما بازی ، نقد بازی ، کامنت بازی ، فیس بوک بازی و ... بازی ( برای حفظ عفت کلام مرقوم نمی شود و حضوری به عرض منور خودش خواهد رسید ) و ... تا پایان اسفند ماه 91 و مطالعه برای کنکور کارشناسی ارشد حداقل 10 ساعت در شبانه روز تا پایان اسفند ماه 91 و ربط ندادن ناکامی های خود به عالم تکوین .

نه خوبه خوبه ...

مونالیزا 9 آبان 1391 ساعت 15:12

خیلی کارتون جالب بود
حالاسرفرصت میام نقدتونو نقدمیکنم

خواهش می کنم
منتظریم ...

پیله 9 آبان 1391 ساعت 18:15 http://www.pile91.blogfa.com

به خپل قد کوتاه سال ۸۹ توهین نکن من روش تعصب دارم
منافق بودن رو از شما یاد گرفتیم استاد
شما که دست شیطون رو از پشت بستید تو این زمینه.
خوشحال بودیم از مبعوث شدن به پیامبری چرا زود حرفتون رو پس گرفتید؟
خوبه شما رئیس جمهور نشدید وگرنه تو ۴ سال خدمتون یکی رو انتصاب می کردید فرداش هم حکم برکناریش رو دستش می دادید طرف همون جا سکته می کرد تا اخر دوره ریاستتون هم جمعیت ایران به نصف می رسید فک کنم اگه رئیس جمهور بشی درگز رو به عنوان پایتخت انتخاب می کنید نه؟
مطمئنی حاضری برا تست اعتیاد؟

اینجانب اظهار می دارم متعصفانه
در ایام اخیر چند فقره استوانه ی توتونی استعمال کرده
و قول خود را شکسته ام ...
پیرو افاضات گذشته نیز عارضم که نه خیر
درگز رو پایتخت نمی کردم ... بلکه قبله رو عوض میکردم ...
ممنونم
امیدوارم خدا شما رو هم شفا بده ...
اونی که گفتین منافق نیست ... کله خره ...
"من یه کله خرم "
اسم جدید ترین فیلممه ...
عفونت سر و مجاری ادراری و کلیه و چشم و سردرد
همه دست به یکی کردن
این ارشدو آرزو به دل ما بکنن ...
حالا ببین کی گفتم

فاطمه(مستم) 9 آبان 1391 ساعت 18:45 http://mastam.blogfa.com/

سلام
کی درگزیه؟

یاعلی

درگز شهری در شرق استان خراسان رضوی است
که با جمعیت // دوست دارم خیلی زیاد // به عنوان یکی از
شهر های صنعتی این استان // تو که چشمات خیلی قشنگه //
و دارای مکانهای گردشگری فراوانی می باشد
که نقش مهمی در // تو رو دیدم نفسم بند اومد // این شهر
دارای اقوام کرمانج و ترک بوده و به علت همسایگی با // چه خوشه همیشه ما باهم باشیم // مورد توجه دولتمردان قرار گرفته است // دوست دارم // ...

فکر کنم توضیحاتم جامع بود ... نه ؟

طناز 9 آبان 1391 ساعت 19:48 http://berry.persianblog.ir/

آقا من یه چیزی یادم رفت:دی
کمپین دعوت از خود جنابعالی به گذاشتن عکس! بیا و این همه خجالتی نباش:دی میخوای عکس دسته جمعی بزار با همین رفقای محترم:دی
متن کمپین مینویسم خوب میکنم:پی

آیا میدانید فیسبوک چیست ؟
آیا به فیسبوک آمده اید ؟
آیا اکانت فیسبوک دارید ؟

حق دارید نشناسین
چون از وقتی که من عکسمو گذاشتم اونجا
تعداد کاربرا نصف شده ...
................................
جدای شوخی
یه چند تا عکس هنری با دوستان داریم که خواهیم گذاشت شاید
ولی شما برای تداعی چهره ی ما
میتوانید دو تا نخود را بالای یک هندوانه قرار دهید
از دور نگاه کنید :
این منم
نخودا چشامن
هندونه هم دماغمه !
داشته باشیم کف قشنگه رو ...

فاطمه(مستم) 9 آبان 1391 ساعت 23:18 http://mastam.blogfa.com/

مرسی ولی همشو میدونستم چون خودم درگزیم!

یاعلی

واقعا ؟
کلا چرخ روزگار ما رو به سمت اهالی اون سرزمین میبره ...

زاغچه 9 آبان 1391 ساعت 23:29 http://zaghche.blogsky.com/

کمپین حمایت از حقوق وبلاگ نویسان ضمن اعلام شکایت رسمی خود از متهم ردیف اول ( م.ا.ز) به نهادهای مربوطه و امثالهم و لاغیر، به علت اخلال در امور وبلاگ نویسان از آنجنابان تقاضای اشد مجازات را برای فرد مزبور خواستار شدند. نامبرده که سال ها پیش بدون هیچ گونه توضیح یا تنویر افکار عمومی به مدت مدیدی غیبش زد، در حالی که تغییر چهره داده بود و مو و ریش بلندی داشت به صورت ناگهانی به دنیای وبلاگ نویسی بازگشت. هم چنین فرد معلوم الحال به جرم اینکه ساختار شکنی در شعر فارسی را به حد اعلا رسانده و پایه گذار سبک ادبی جدیدی در شعر فارسی به نام فاشیسم(!) بوده است به پرداخت جریمه نقدی و خرید شارژ 2000 تومانی ( چه قدر مبلغش کمرشکنه!) به علاوه سرودن یک شعر- ترانه- نقد در مضامین عاشقانه عارفانه جنایی محکوم می‌شود. امید آن می رود که بیش از این جماعتی را از تراوشات فلیفسیش محظوظ و چراغ فکرت ملتی را خاموش ننماید.

نه بابا ...
آقا رقابت سنگین شد
همه ی شرکت کننده ها چغرن ماشالله

یه سوال برام پیش اومده.
اولا اینکه خواهران محترمه از کجا میدونن بینی شما گنده و چاقه؟
ثانیا بهم برخورد.مرد هست و بینیش... عظمت یک مرد تو بینیشه....
من محمد و با بینیش شناختم.وقتی باد تو بینیش میندازه و بهم میگه :

حاجی نه!!!!
قربون اون صورتت برم محمد.
شما که ندیدین اخه چطوری سرخ میشه.
.........
یاد پارک جنگلی بخیر......
عکسش تو فیس بوقه

امروز بر هر مسلمانی واجبه بدونه
جنگ نرم برادر ... شوخی نیست که ...
ما صورتمون با سیی سرخ میشه ...
.........................................
آقا بیخیال
حالا این دماغ مام موضوع شد ...
خوبه در مورد شیکمت پست بذارم ؟
خوبه عکستو اینجا بزنم ... بدتر از اون
خوبه فیلمتو اینجا بذارم ؟
همونکه با اون .... داری ..... رو به ..... و بعدش ....... و میگی آخ چقد ....
لا اله الا الله ...
دوست من حقیقت همیشه پشت ابر نمیمونه
بلکه از پشت یک ابر به ابر دیگه منتقل میشه !!!!
........................................
فیس بوقت هم که نمیای ...
........................................

قربونت مرد
عزت زیاد پهلوون
دمت گرم

احمد ترابی 10 آبان 1391 ساعت 11:26

خرید و فروش وی پی ان ممنونع شده نمیتونم بیام فیس بوق

ای جان ...
اتفاقا اینجا هر چی ممنونع بشه فرودش بیشتر میشه ...

pile 10 آبان 1391 ساعت 14:26 http://pile91.blogfa.com

راستی ارشد گفتید یه چیزی یادم افتاد
دفترچه هاش اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله , ما هم دانلود کردیم

یاسین 10 آبان 1391 ساعت 15:34 http://birabtane.blogfa.com

ببین محمد عکستُ نذار!
بذار ملت همون تصویری که تو ذهنشون از تو ساختن بمونه،خرابش نکن

دقیقا
اصلا فلسفه ی اینکه همه ی آینه هارو برداشتم همینه
میخام توی دنیای خودم زندگی کنم ....

*Hamnafas* 10 آبان 1391 ساعت 16:00 http://SHAHDEMAHTAB.BLOGFA.COM

سلام...
امیدوارم حالتون خوب باشه و هیچوقت اشک تو چشمای نازتون جمع نشه...
ممنون از اینکه ازم دعوت کردین... امیدوارم لیاقتشو داشته باشم و بتونم تو این راه همراهیتون کنم...
دوستت دارم دوست مهربونم...












آرزومند آرزوهایت












همنفس کوچه تنهایی

سلام
منتظر این نظرات طولانی بودیم ...
ما باید لیاقت نگاه شما رو داشته باشیم
حس مثبتت رو همیشه دوست دارم
ممنون
یا علی

ثانیه 10 آبان 1391 ساعت 17:59 http://www.pinokiyo71.blogfa.com

یه مثلا نقد
واقعا

بد نبود .فکر کنم دیر رسیدم

اپم بدو بیا

مسرور شدین بدو بیا رو اضافه کردم

جدای شوخی من از همون اولش هم قصد نداشتم طولانی بنویسم اساسا میگن
کم گوی و گزیده گوی چون در

جناب شیخلو که کشتن ما رو با این اپ کردنشون
یا علی

پشت سر این رفیق ما حرف نزنین ...
اون اگه آدم بود که ...
.
نه خیر دیر نیست
شما هنوز از شانس شرکت در جشنواره ی حسابهای پس انداز بهره من هستید...
همین امروز اقدام کنید ...

ثانیه 10 آبان 1391 ساعت 18:36 http://www.pinokiyo71.blogfa.com



یادم رفت واسه جناب احمد زاده بگم


نامبرده را رها کنن همچنان مینویسه
طومار نویسان لنگ کم اوردن پهن کنن
+++
مطالب ساده واسه ادم ساده موجود نیست مگر ترانه های لطیف که معلوم نیست دفتر مشهد چند صد صفحه ای بوده که تمومی نداره
+++
قالبی که کمتر جاذبه ای ایجاد میکنه

+++
از این مخاطب هاست که نظرات بی تعارف و جامع و دقیقی رو میگه از اون دست مخاطبایی که می تونی رو نظرش حساب باز کنی

فعلا همین بود ...

خدایی دفتر مشهدو خوب اومدی ...
کلی خندیدم ...
آخه هنوز سه چهارمش مونده .... کمک !!!
....
قرار شد بکوبین ...
این جایزه ای که گذاشتیم بیشتر دافعه ایجاد کرده تا جاذبه ...
.
بازم ممنون

طناز 10 آبان 1391 ساعت 18:39 http://berry.persianblog.ir/

من خودم میدونم فیس بوک چیست بله نکته هم میدونم تستاشم بلدم بزنم;;)
حواسم نبود خو! :دی
رفتم دیدم ملت دروغ میگه همچینم بزرگ نیس دماغش:دی

خانوم قید اصلا رو ذکر کنید خواهشا
اصلا بزرگ نیست ...
ما همچین رو واسه روحیه دادن استفاده می کنیم ...
.
حالا بی شوخی
امروز یه بنده خدایی ریکوئست داد اد کردم
شما بودین؟
راست بگین مجرم همیشه به محل جرم برمیگرده ...

زهرا 10 آبان 1391 ساعت 19:06 http://maande90.blogfa.com

راستی من یادم رفت اعتراض خودمو اعلام کنم !!!
زیتون و زهرا ینی چی آخه ؟؟؟ درستش زهرا و زیتونه ! :دی
بابا من الکی که از زینب بزرگتر نیستم که! خلاصه باید اول نوشته میشدم

بعدشم هیچ توجه کردین که آمار کامنتای این پست استاندارد غیر حسادت آمیز بودنو نداره ؟! :دی

کمال هم نشینی با شما کم کم داره اثر میکنه ...
میخواین یه فتوکپی از شناسنامه همه
بگیریم کلا به ترتیب سن و سال بنویسیم ...
ول کنید این تشریفاتو
زمونه فرق کرده
حالا دیگه به ترتیب وزن مینویسن .!

از خواهران و مادران و دختران و دو سه تا پسر مجرد عذب طرفدار این وبلاگ دعوت میشود تا در بحث سیاسی داغ و منحصر به فرد از نوع آزادیش در وبلاگ حقیر بازدیدی به عمل بیارن.
البته چغندر نیست که به عمل آورد ولی بهتر از چغندر هست.
ضمنا شما محمد احمد زاده ی تپل که مث خودم چاق و صورت پهن و مهربونی! بیا چند تا "نظر یومورتایی" بذار...

هی تیکه بنداز
هی تیکه بنداز ...
ولی یومورتایی رو خوب اومدی ...
در اسرع وقت خواهیم آمد ...

حسین رازی زاده 11 آبان 1391 ساعت 11:37

سلام بر حسین عزیز
قصد شوخی با شما رو هم داشتیم ولی گفتیم
پا تو کفش سینمایی ها نکنیم
ارادت ...

یاسین 11 آبان 1391 ساعت 18:55 http://birabtane.blogfa.com

من الان به یه نتیجه ای رسیدم،وبلاگا رو تعطیل کنیم بریم فیسبوک!!

خوبه
به شرطی که فیسبوکو از فیلترینگ بردارن ...

ریحانه 12 آبان 1391 ساعت 00:42 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام و درود
متشکرم از اینکه بنده رو به جای ریحانه"سمانه" خطاب کردید...منم دوسه روزه همش میگردم دنبال نقد وبلاگم ...نبود که نبود...بالاخره متوجه شدم...

ممنونم ازنقد به جاتون...
مقام معظم رهبری فرمان دهند جان را نثارش میکنیم دیگه آپ کردن که چیزی نیست!
و به مورد خوبی هم اشاره کردید اونم عصر یخ بندان بود...تصمیم دارم بعد این کامنت برای nامین بار تماشا کنم...
موفق باشی
مسابقه رو هم شرکت میکنم...

وای ...
همین سوتی دیگه بسه خدایی ...
خاک تو سرم ...
واقعا معذرت ...
.
ما دیگه چی بگیم ؟

ریحانه 12 آبان 1391 ساعت 23:36 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام
خواهش میکنم اینطور نفرمایید...
اشکالی نداره! من شوخی میکردم...

ممنون
ولی نمیدونم واقعا چی شد
البته مطلبی که 6 صبح آپ بشه همین میشه دیگه ...

ریحانه 12 آبان 1391 ساعت 23:42 http://www.reyhane70.blogfa.com

عیدتون مبارک

ممنونم
همچنین عید شما و همه ی بچه های وبلاگی مبارک
ایشالله عاقبت به خیر بشیم ...

یاسین 13 آبان 1391 ساعت 01:10 http://birabtane.blogfa.com

بگو پول ندارم،شارژ دو تومنی بگیرم
چرا الکی مسابقه رو تمدید می کنی؟!

در ضمن از آقا یه نامه کتبی بگیر مشکل فیسبوکُ حلش کن

آقا به ما اجازه ی تام دادند
مخصوصا در مورد ذبح اجانب و معاندین ...
حقت بود همین امشب که خونمون بودی کارتو یه سره می کردم ...

رفاقتی دو تومن داری قرض بدی ؟
پول دوا دکتر ندارم جون داداش ... کودکی سختی داشتم ...

به نام خدایی که خیالم راحت من نباشم او هست

منت خدای راست خیلی بزرگ!

محمد جان خیلی ممنون که همچین دعوتی کردی و من رو فراموش نکردی

چند ماهی بود که وارد فضای سایبر نشده بودم می بینم که زیاد دوستان و کم دوستان و نا دوستان شدیدا مشغول ترمیم فرهنگ وطن هستند

به چند دلیل کمپین شما رو قال می ذارم

اول اینکه داشتن وبلاگ به من این احساس رو منتقل می کنه که درارای تفکر هستم و این با خصیصه ی " بی طرف ، باهمه طرف " من در تناقض هست.

دوم اینکه مع الاسف فضای دیالوگ وجود نداره

سوم ایراد سخن در چند جمع انبوه و نا انبوه و سایبری از جمله کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاههای مختلف و سایر فعالیت های فکری یک جور هایی من رو تحت پیگرد قانونی قرار داده و از آنجاییکه جونم رو دوست دارم به فکر راهی هستم که با تلفات کمتری به خودم پنالتی بزنم .

چهارم بماند

پنجم کپک بزند

و من الله التوفیق
والسلام علی من اتبع الهدی

به خدا من مسلمان و شیعه ی اثنا عشری هستم و ارزویم سعادت برای بشریت است .
اشهد ان لا اله الا الله
اشهد ان محمدا رسول الله
اشهد ان علی ولی الله

یا مهدی ادرکنی

از شهیدان مانده تنها جامه ای
مانده تنها استخوانی و پلاک و نامه ای
گر وصیت نامه ها را خوانده اید
پس چرا بین دو راهی ماند ه اید

آآآآخی

یا علی

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد