فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

نگفته بودی + متن مسابقه

بوق بوق بازی

تنها چاره ی قلب است

وقتی چرخ عقل را ناکار کرده ای

و ابوتیاره ی وجودم را

به تماشا نشسته ای ...

.

روبروی نگاهت

نگفته بودی

پارک ؛ مساوی پنچری است .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مشهد

بهار 1390

باشد به خیر ان شاء الله

.....................................................

متن سوال مسابقه در ادامه مطلب

          هم اکنون شرکت کنید

.....................................................

اطلاعیه جات مطبوعه  :


1 . در جهت رفاه حال دوستان و مخاطبین گرامی از این پس چهره ی مشعشع حقیر ضمن پروفایل فیسبوک در نوار سمت راست قابل رویت خواهد بود , بدیهی است ظهور این بخش مستلزم تجهیز به فناوری کاملا ایرانی - اسلامی " فیلتر شکن " خواهد بود .


2 . مسابقه به قوت خود باقی است , فردا رای گیری انجام خواهد شد . ان شاءالله علی رغم تبلیغات رسانه های کوردل و معاند وابسته به وبلاگ های مستکبر ؛ با حضور حداکثری در مسابقه ی وبلاگی , مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و جیره خواران اجانب خواهیم زد و یک بار دیگر به دفاع از آرمان های بلاگ اسکای شعار وحدت بخشمان را سر خواهیم داد : " بلاگفا در چه فکریه , اسکای پر از نظر میشه "


3 . جمله ای تقدیم به دوستان شرکت نکرده :  " میمیری یه تکون به کله ات بدی ؟؟؟ "


4 . دوست عزیز احمد , تایید نظر اخیر شما به علت بی احترامی به چند دوست وبلاگی ممکن نبود, با این حال اینجانب مقدمات طلا کوبی آن جملات ناب و نسبشان روی دیوار سازمان ملل ( بغل شعر سعدی ! ) را فراهم نموده و در آینده ای نزدیک برای این مهم عازم دیار فرنگ خواهم شد.



شما دوستان می توانید یکی از شماره های مورد نظر را انتخاب کنید و در نظر سنجی وبگذر در ستون سمت راست قالب ؛ بنویسید :


1 . / یاسین / و کمپین دعوت از محمد احمدزاده به کوتاه آمدن در برابر سازمان صدا وسیمای آ.غ(واقعا فک کردی با این مقاله در کردنات چیزی عوض می شه؟!؟!)
این کمپین هم چنین درخواست دارد که ایشان کلا پست های سیاسی را بی خیال شوند و به مباحث مهمتری در وبلاگ بپردازند(آخه به قیافت میاد سیاسی نویس باشی؟!)
و یادآوری این نکته که سال 89 تمام شده است و جناب عالی در شهر ارومیه به سر می برید!! (هر چند اگر هزار سالم بگذره،سال سال نود هست)
و اما یک توصیه جدی برای آقای احمدزاده:لطفا کلاس های اول تا پنجم دبستان را باری دیگر و کوشاتر از قبل طی نمایید(مخصوصا درس املای زبان فارسی!!)


2 . / زهرا / کمپین دعوت از محمد احمد زاده به رها کردن دماغ گنده ی هنرمندان لوس، باجناق های 3، کلاه قرمزی و بچه ننه و کلا اهالی هنرمند و غیر هنرمند سینما و تلویزیون و رادیو و هر آن چه نام رسانه با خود دارد و واگذاری حال این سینمایی که خوب بشو نیست به خدا !
همچنین با تشکر ویژه از این دوست گرانقدر به خاطر پست های هر چه طولانی ترشان که باعث درک عمیق موضوع کمیت فواصل برای اینجانب شد و بنده را پس از چند بار مطالعه ی پست ها در راه خانه تا دانشگاه به این نتیجه رساند که این راه دو ساعته چندان هم طولانی نیست !!!
(به جان خودم بعضی وقتا من وقت کم میوردم برای خوندن پستا تا برسم دانشگاه ! :دی تازه من بین دوستان معروفم به تندخوانی!!!)


3 . / طناز / کمپین دعوت از بیدار قدیم فاش جدید محمد احمد زاده خودمون که این مقاله های سیاسی سینمایی را همچین یا حجمشو کم کنه ادم بخونه یا اصن چه کاریه صدا سیما آدمه واسش مقاله مینویسی؟نه خدایی؟:دی
و این که شروع کن همچین وقایع اتفاقیه روزانه بنویس. هم آپدیت میشوید(:دی) هم تو روحیه آدم تاثیر مثبت داره...من دیدم که میگم.
دیگه هم این که... ها!! من آخر ربط اون عکس مورد دار و با آوینی نفهمیدم:دی


4 . / پیله / نام های پیشنهادی من:
عتیقه  ۸۹
مانده در ۸۹
فاسد شده در ۸۹
از دست رفته  ۸۹
غرق شده در بحرانهای ۸۹
به جمع اموات پیوستن در  ۸۹
چهاردهم هفت ۸۹
پیتزا ۸۹
کافه ۸۹
اتلیه ۸۹
هنرمند۸۹
زیبای خفته ۸۹
............
کلا ۸۹
اه اه چه سال مزخرفی شد این ۸۹
و در ضمن به جای انکه به خاطرات زیبای ۸۹ فک کنید یه دیکته شب بگیرید هر روز مامانتون نیم ساعت باهاتون کار کنه تا خاطرات ۸۹ رو زیباتر بنگارید.


5 . / سپیدبال /  کمپین دعوت ا ز محمد احمدزاده برای چند موضوع:
نخود هر آش نشدن!
هر۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال نوری آپ نکردن!
توهم منتقدبودن نزدن!
توهم شاعر بودن نزدن!
توهم مهم بودن نزدن!
کلا توهم نزدن....!!
و در آخر گل گرفتن در وبلاگ فاش که فحشش باید داد!!!


6 . /یاسین مشهود / کمپین دعوت از محمد احمدزاده به ترک وبلاگ بازی ، سینما بازی ، نقد بازی ، کامنت بازی ، فیس بوک بازی و ... بازی ( برای حفظ عفت کلام مرقوم نمی شود و حضوری به عرض منور خودش خواهد رسید ) و ... تا پایان اسفند ماه 91 و مطالعه برای کنکور کارشناسی ارشد حداقل 10 ساعت در شبانه روز تا پایان اسفند ماه 91 و ربط ندادن ناکامی های خود به عالم تکوین


7 . / زاغچه / کمپین حمایت از حقوق وبلاگ نویسان ضمن اعلام شکایت رسمی خود از متهم ردیف اول ( م.ا.ز) به نهادهای مربوطه و امثالهم و لاغیر، به علت اخلال در امور وبلاگ نویسان از آنجنابان تقاضای اشد مجازات را برای فرد مزبور خواستار شدند. نامبرده که سال ها پیش بدون هیچ گونه توضیح یا تنویر افکار عمومی به مدت مدیدی غیبش زد، در حالی که تغییر چهره داده بود و مو و ریش بلندی داشت  به صورت ناگهانی به دنیای وبلاگ نویسی بازگشت. هم چنین فرد معلوم الحال به جرم اینکه ساختار شکنی در شعر فارسی را به حد اعلا رسانده و پایه گذار سبک ادبی جدیدی در شعر فارسی به نام فاشیسم(!) بوده است به پرداخت جریمه نقدی و خرید شارژ 2000 تومانی ( چه قدر مبلغش کمرشکنه!) به علاوه سرودن یک شعر- ترانه- نقد در مضامین عاشقانه عارفانه جنایی محکوم می‌شود. امید آن می رود که بیش از این جماعتی را از تراوشات فلیفسیش محظوظ و چراغ فکرت ملتی را خاموش ننماید.


8 . / ثانیه / نامبرده را رها کنن همچنان مینویسه
طومار نویسان لنگ  کم اوردن پهن کنن
+++
مطالب ساده واسه ادم ساده موجود نیست مگر ترانه های لطیف که معلوم نیست دفتر مشهد چند صد صفحه ای بوده که تمومی نداره
+++
قالبی که کمتر جاذبه ای ایجاد میکنه

+++
از این مخاطب هاست که نظرات بی تعارف و جامع و دقیقی رو میگه  از اون دست مخاطبایی که می تونی رو نظرش حساب باز کنی 




نظرات 14 + ارسال نظر


واقعا قلبم به درد آمد.
ازینکه نظر منو حذف کردی.
حد اقل سانسور میکردی.
فهمیدم شما هم مثل بقیه اهل سانسوری

د گده مگه من چی گفتم. گفتم قالب وبلاگ خانوم ها سیاه هست و فونتشون ناخوانا.واینکه بعضی ها هم هر هزار سال یکبار آپ میکنند. اینا لایق سانسو ر بود گده؟ هان؟ بزنمت
...............
من خانومم هی زنگ میزنه جوابش نمیدم تا برا تو کامنت بذارم اونوقت سن گلیسن منیم نظریمی حذف الیسن؟هن؟

دیگه بهت سر نمیزنم.
این آخرین نظر من تو وبلاگ **شعرانه ی شما بود
یا علی
عیدتم مبارک

با من این شوخیا رو نکن ...
تو که چشمات خیلی قشنگه ...
در عین شرمساری باید بگم
کفتر کاکال به سر
وای وای
بگیر از دلم خبر ...
وای وای
.....................
بابا جان تو به دیگران چکار داری
خودتو بچسب
شیرنی عروسی هم که ندادی ...

فاطمه(مستم) 13 آبان 1391 ساعت 19:32 http://mastam.blogfa.com/

آقا فارسی را پاس بدارید ...
تیاره چیه؟
خو غلط املایی هم داری که (طیاره)
الله اکبر
من چقدر وزن کم کنم آخه

عید غدیر مبارک
یاعلی

ا این حرفا چقد آشنان ... !
الله اکبرش نو آوری بود نه ...ممنون
...............
ای مرگ بگیرم راحت شم از این غلط های املایی
من اگه خودمو کشتم نگینا ...
...............
عید شما هم مبارک

کمپین دعوت از محمد احمدزاده به اضافه کردن نیم گرم جدیت به وبلاگ

ای وای ...
دیگه من مردم ...

طناز 14 آبان 1391 ساعت 19:49 http://raspberry.persianblog.ir/

من به شخصه به خودم رای دادم:دی
(اعترافات یه طمشک)
+من آخر با این که نفهمیدم مشکل شما ها با این آدرس وب من چی بوووود ولی عوضش کردم:دی

آقایون
خانوما
مخالفین چرت و پرتهای بنده ...
بفررررمایید
آه ه ه ه
اصلاح شد
جامعه باید از یه جایی اصلاح بشه دیگه ...
بفرما ...
همین تغییر نامی که شما انجام دادین
یک گام در جهت پیشرفت بود
من متشکرم
من از طرف جامعه ی مجازی تشکر میکنم ...
ما اینجا مشکلی نداشتیم
کافی نت که می رفتیم پدرمون در میومد ...
...............
انتظاری بیش از رای دادن به خودتون هم نمی رفت ... !
میتونین دفعات بیشتری رای بدین ...
در دیزی و ...

یاسین 14 آبان 1391 ساعت 23:28 http://birabtane.blogfa.com

شما دوستان می توانید یکی از "شماره" های مورد نظر را انتخاب کنید و در نظر سنجی وبگذر در ستون سمت راست قالب ؛ بنویسید :

ببینم الان این یاسین یه شماره س که تازه کشف شده؟!

خدایا عکس پروفایلشُ دیگه ملت نمی دونن که با هزار دردسر و ادیت و فلان دماغش به حد معقولی رسیده!!

جدا ؟
پروفایل خودت چی ؟؟؟؟
من مجبورم از قابلیت های فتوشاپ پرده برداری کنما ...
.................
ملت هم رفیق دارن مام رفیق داریم ...
.................
انتر
قبل از اسم بی ربطت
عددی هست ...
اگه دید زدن دخترای مردم تو دانشگاه توانی توی چشمات گذاشته باشه ...
هر روز هم که با یکی میگردی !!!!
حیا رو قورت دادی آبرو رو قی کردی
چش سفید هوس پرست ...
( یعنی تو هین و تخریب از این بالاتر نمیشد ها )

یاسین 14 آبان 1391 ساعت 23:54 http://birabtane.blogfa.com

من کی عکسای خودمو ادیت کردم؟!؟!؟!

شاسکول منظورم توی نظرسنجی بود

آخه یه وصله هایی بچسبون که قابل چسبیدن باشه
من با کی گشتم؟!
تویی رفتی با دوستای قدیمیت حال می کنی خائن بالفطره

دوست خوب من یاسین
با من در نیافت
من بی فرهنگ تر از اون چیزی ام که نشون میدما ... :

من حاضرم مدارک موثق ارائه بدم
بذارم فیلم اون شبو که با دوستاتون جشن هالووین گرفتین و
تو پیشنهاد میدی عرق بریزین رو سر و صورت همدیگه و بعد ...
همون شبی که س حالش بد شد از زیاده روی و
همه ی بچه ها بدون روسری دویده بودت بیرون و
همسایه ی ف اینا فکر کرده بود پلیس اومده و بچه ها رو راه داده بود خونه و
تا اومدن دی جی و قرص ها , پیش همسایه شون شام خوردین و پیره مرد بنده خدارو رقصونده بودین ؟
بذارم ؟؟؟؟؟

لا اله الا الله ...
خدایا مارو هدایت کننننن

یاسین 15 آبان 1391 ساعت 00:50 http://birabtane.blogfa.com

باز به جای قرص آبی قرمزا رو خوردی؟!
قاط زدی عزیزم
"ف" زو از خودت درآوردی دیگه ;)

گفتم تمرین کنم
الان توی تهران تقویت تخیل تدریس میشه
خانم قاضیانی تقویت حس تدریس میکنه
شوخی نیست ...
اصلا شوخی نیست ...

من نظرسنجی رو تحریم می کنم ، شائبه تغلب وجود داره

پیشنهاد می کنم یه مسابقه بذاریم غلط های املاییتو در بیاریم
تو همین نیم جمله ...
تغلب ؟
بعدش هم
اتفاقا تقلب کاملا آزاده ...
کسی که میاد اسم خودشون 16 بار بزنه
یعنی دوست داره اول بشه
پس حقشه ...
شما میخای اول بشی خودتو بزن ...
دموکراسی یعنی همین ...

پیله 15 آبان 1391 ساعت 19:24 http://www.pile91.blogfa.com

خدارو شکر بالاخره سال ۸۹ تموم شد
این شعر چقدر اشنا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم شخص نیکوکاری به من رای داده من مستحق رو خوشحال کرده واقعا. خدا خیرشون بده.

حالا کار داریم با سال 89 ...
.............................
چیه ؟ نکنه ... ... دست زدن به اموال مردم کار خوبی نیست ...
.............................
بیا
ترویج نیکو کاری هم شد

زهرا 15 آبان 1391 ساعت 20:01 http://maande90.blogfa.com

من به زاغچه رای دادم! دیگه از خدا که پنهون نیست از شما هم نباشه !!! :دی

+ شعر قشنگی بود! بهتر از بقیه.

دیگه آخر خود سازی و تهذیب نفسه ها ...
...................
ممنون

ثانیه 16 آبان 1391 ساعت 00:01 http://www.pinokiyo71.blogfa.com


چه شیر تو شیریه این شعر

الان دقیقا چی کار شده

البته جمله اخرش رو یه جایی شنیده بود تازه نبود

یعنی الان میشه امیدوار بود که سال ۹۰ شروع شده

دو سال دیگه به ۹۱ میرسه

یعنی الان من امیدوار باشم ؟

چرا مشهدی حرف میزنی
چیکار شده یعنی چی ؟
حالا یه چرت و پرتی نوشتیم ... مخاطب هم مخاطب های قدیم...
...............
تصمیم گرفتم یه متن از 88 بذارم
همه گی تحریم کنین وبلاگو ...

طناز 16 آبان 1391 ساعت 17:08 http://raspberry.persianblog.ir/

به جان خودم من یه بار به خودم رای دادم!!:دی
دستتون درد نکنه همه فهمیدین من چقد شارژ لازم دارم نه؟ واقعا ملت خوش قلبی هستیم...اشک تو چشام جمع شد!

این ترفند ها دیگه قدیمی شده خانوم ...
ما خودمون تو انتخابات ریاست جمهوری اینارو دوره کردیم ...
هه هه هه ...
.........................
کلا نسل ما خوش قلبه ...

طناز 16 آبان 1391 ساعت 17:10 http://raspberry.persianblog.ir/

میگم...امروز راستی سه شنبس! جمع کنین آقا این مسابقات خالی بندیتونو!!!

بله
چشم ... دیگه چی ؟
یکی میگه 89 موندی
یکی میگه بسه ...
اونوقت ما اشک تو چشامون جمع نشه ؟؟؟؟

حسین رازی زاده 26 آذر 1391 ساعت 12:01

سر بزن
زیرا آپم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد