فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

شوخی تمام شد ...

بالاخره نظر سنجی چند هفته ای ما به پایان رسید و پیروز انتخابات مشخص شد ...


بگذریم از اینکه وزارت خارجه ی امریکا به علت تحت الشعاع قرار گرفتن انتخابات ریاست جمهوری از ما گلایه کرد و شائبه ی تقلب توسط یاسین شیخلو فضای وبلاگ رو پر کرده بود ولی همون طور که واضح هست طناز برنده شده ( دروغگو دروغگو ... 32 درصدت کو ؟ )



و اما یک جمله که تمام هدف من از این کار بود  :

باید به دوستان وبلاگیم بگم همه ی ما به نوبت خودمون مهم هستیم و قابل احترام .



در ضمن

دوست عزیز طناز بفرمایند شارژ ایرانسل میخوان یا همراه اول تا توی نظرات وبلاگشون ارسال بشه ... دیگه مرده و قولش دیگه ( اگه ماشین جایزه میدادم چی میگفتم ؟؟؟ )



نظرات 7 + ارسال نظر

خب برنامه بعدیت چیه ؟
نظرسنجیم تموم شد .

شما نگران برنامه من نباش ...
شما برو برنامه های خودتو برس ...
آمدمت که بنگرممممممممممممممم

سپیدبال 20 آبان 1391 ساعت 18:54

با عرض سلام و اما بعد...من کلا به نتیجه انتخابات اعتراض دارم!!یه دستهای پشت پرده وجود داره که دارن واسه ما سیاه بازی نمایش میدن!!..یعنی اینکه بلاخره این...رو لولو کجا برد؟؟!!
یه هفته دو هفته...کیه که حموم نرفته؟؟؟!!
بعد هم اینکه آخه برادر من شما اول بیا نیاز سنجی کن ببین کی محتاج تره خب...!!آخه پس عدالت طلبی شما کجا رفته وبلاگ خدمتگذار؟؟!!..حالا حتما من باید پیش همه بیام دستمو دراز کنم بگم من شارژ لازم دارم؟!!...آخه چرا با آبروی مومن بازی میکنید برادر من؟/؟؟؟؟/....
تا اطلاع ثانوی(یعنی تا زمانی که یه شارژ تپل واسه ما نرسه)..بنده به شدت وبلاگ شمارو تحریم میکنم..
دیگه خوددانید...

خوب بابا
خبه خبه ... وبلاگو گذاشتین سرتون
این فشار اقتصادی چه به روز مردم که نیاورده ...
هی خانوم کجا کجا ؟
من خودم یه هفته پیاده رفتم پام تاول زده تا پول همون شارژو بدم
مگه من رو گنج نشستم یا تخم طلا میذارم ؟ ( واقعا احتمالش هست ؟ )
ملت ما به حول قوه ی قلمی مقابل تحریم ها رقص بندری میزنه
بعدش هم شما تکلیفمونو روشن کن
چی رو لولو برد ؟ 3000 ملیاردو یا زندانی های سیاسی رو یا رای ها رو
نکنه منظورتون .... لا اله الالله ...
..........................
بعدش هم
شما چی ؟ مومن ؟ نه مومن ؟ نه ؟؟؟؟ مومن ؟
آخه فسفر
شما خیلی تازه خداشناس باشی میشی مومنه ... یه هه دارین شما آخرش ... که اونم واقعا بعیده ... اینم هه داشت ...
مومن منم ... مدارکش هم موجوده ...
خلاصه ما به اپوزوسیون جماعت کمک نمیکنیم هیچ
تازه لو تون هم میدیم ... ناسلامتی مسئول بسیج بودیم دانشگاه ...
........................
در هر صورت
اگر برنده از جایزه شون انصراف بدن شارژ تقدیم میشه
به غیر از اون ... خانوم چرا اینطوری نیگا میکنی ؟؟؟ ندارم
به پیر به پیغمبر ندارم ... بابا یکی منو از برق بکشه مردم شیش صبحی ...
........................
هه داره آخرش ...

طناز 21 آبان 1391 ساعت 22:07 http://raspberry.persianblog.ir/

من بردم واقعا! دفه اولمه یه جایی میبرم!! و فک میکنم که تقلب شده اصن این 43 تایی که رای دادن کوشن؟ بیاین از اول رای گیری کنیم:))

چرا داد و بیداد میکنی برادر من؟ خودت مسابقه میزاری خب:دی
بعدم من به نتیجه اعتماد ندارم شارژ غصبی میشه.
با تشکر از مسابقه خوبتون (!) من واگذارش میکنم به نفر بعدی
تا دیداری بعد بدرود!:دی

بفرما ...
کلن مارو بوغ کردن رفت ...

زهرا 22 آبان 1391 ساعت 20:04 http://maande90.blogfa.com

آقا به نفرات آخر جایزه ای تعلق نمیگیره ؟؟
ما به همون جاسویچی با طرح باربی هم راضی هستیما !!! نشد خودکار بیک ! :دی

این هدفتونو چه جوری باید برداشت میکردیم خودمون ؟! o_O

حالا نفر اول جایزه شو گرفته که به بقیه برسه ...
دارم یه قرارداد با اداره ی پست و کمپانی والت دیزنی مالک باربی
می بندم
جور شد خبر میدم ...
...............
کدوم هدفمون ؟

زهرا 24 آبان 1391 ساعت 21:09 http://maande90.blogfa.com

"باید به دوستان وبلاگیم بگم همه ی ما به نوبت خودمون مهم هستیم و قابل احترام"
این هدفتون !

سپیدبال 25 آبان 1391 ساعت 12:31

میگم که..این طناز جون که شارژو نخواست..جورش کن واسه من دیگه مومن!!..وگرنه میرم پیش دوستات (یاسین و مشهود و اینا...)ازت شکایت میکنم..اونام که میدونی از خدا خواسته میان اینجا از خجالتت در میان...پس بفرست شارژه رو برادر من..!!!مومن...!!!!!!!!!!!!!!

بابا ما شنیده بودیم سنگ پا مال قزوینه
نگو تا قم هم پیش رفته ...
خب ... تا گیس و گیس کشی راه نیافتاده تسلیم
آقایون خانوم ها در جهت حمایت اقشار جامعه جایزه به سپید بال تعلق میگیره , حالا چی بفرستم : ایرانسل یا همراه اول ؟
....................
یه چیز هم بگم
من خودم به متن تو رای داده بودم
چون واقعا چیزاییو که بهش افتخار میکنم به سخره گرفته بودی ...
مبارک ...
حق به حقدار میرسه دیگه بیا ....

سپیدبال 27 آبان 1391 ساعت 19:18

الان عصبانی ام شارژم نمیخوام..نگه دار واسه خودت لازمت میشه!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد