فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

گاوخونی

باید برم , باید بری , تقدیر ما از هم جداست

رویای من تو زندگی تنهایی و تنهایی هاست


رویای من تو زندگی کابوس و بغض و حسرته

با ما نمی سازی , برو , خود سوزی اینجا عادته


من جنس آدم نیستم , چیزی شبیه خاطره ام

از من گذشته حال من , تا میرسم باید برم ...


من دور میندازم تو رو , مثل خودم مثل خدا

دارم خودم میگم عزیز ... من بی وفام با من نیا


از خنده ی مواج تو , سیل جوونی میرسه

مرداب پیر اشک من , تا گاوخونی میرسه


تا مرد رویا های تو , از من یه دنیا فاصله است

من اخته ی کابوس هام , رویام به مردن حامله است


من ما نمی شم با کسی , تنها ضمیر شب منم

یک عمره توی جمله هام مفعول فعل رفتنم


آشوبتو , بارونتو , من خوب میفهمم تو رو

چیزی نمیتونم بگم , تنها همین از من برو


واگیر داره این جنون , دستاتو از من پس بکش

کمتر بپرس از رفتنم , کمتر رو زخمم دس بکش


لابد نمیشه ساده گفت وقتی چشام خیس تره

"من نیستم اونی که هست" ... این هم که پیچیده تره ...


من کوه خوبی نیستم ... رو شونه هام جاری نشو

بدخواب میشی نازنین , درگیر "بی دار" ی نشو


از من برو مثل همه , وقتی تو هم یک عابری

تقدیر ما از هم جداست ... باید برم , باید بری


بی دار

زمستان 91 . ارومیه

نظرات 9 + ارسال نظر
Kaqazi 1 اردیبهشت 1392 ساعت 15:03

الان جایی برای حرف نیست دیگه . عالی بود آقا‎ ‎‏. فضاش مثه آلبوم دنیای این روزای منه

سلام
ممنون از مطالعه ات

جواد همون که رنگارنگه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 12:22

محمد اینو خونده بودی برام
واقعا حال کردم
خیلی وقت بود سر نزده بودم مرسی

یه قرار بذار ببینمت ...

جواد ...
حیف شده ترین استعدادی که می شناسم...
.
یه شب میام بریم پیش علی ....

تا..به زودی 3 اردیبهشت 1392 ساعت 09:53

تقدیر ما از هم جداست ... باید برم , باید بری



خیلی قشنگ بود

ممنون
لطف دارید

حسین رازی زاده 4 اردیبهشت 1392 ساعت 22:56

ثانیه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 15:47 http://www.pinokiyo71.blogfa.com



سلام

خوبه فقط این (خیس تره )که دوش به دوش اومدن یه جوریه هر دو یه معنی داره تکراریه

نسبت به قبلی ها بهتر بود

بدرود

دیگه زور دادیم ریتم درست بشه دیگه ...
مرسی

سیب 7 اردیبهشت 1392 ساعت 20:20

من اخته ی کابوس هام , رویام به مردن حامله است
این چند کلمه کاملا بی معنی است و تقلیدی بد از دیگران.
شما رابطه ای با این متن ها ندارید.چرا بی جهت خود زنی می کنید؟
کج سلیقگی شما زندگی مردم را شخم زده .هر روز یک کمپانی و یک شرکت ایرانیان را محروم می سازد از خدمات خود.
ایکاش باور کنند که ما واقعا به اتم برای بیماران نیاز داریم!قبول کنند که با این همه گاز می خواهیم برای برق کثیف تلاش کنیم!!!!و کسی به فکرش نرسد که کشور ما می خواهد سناریوی کره شمالی را تکرار نماید.کسی در سایتهای ما نخواند که چگونه فردی ارزو می کند زودتر کافران دنیا را از بین ببرد و وعده سلاح مخرب را می دهد .ایکاش قبول کنند سخنان مسولین ما را در حالیکه مسولین ما نتوانستند اعتماد مردم خودشان را جلب کنند ...ایکاش نفهمند که ما مردمی داریم که ژنتیک ضد غربی دارند...ای خدا چرا ما باید هزینه چنین مردمی را بدهیم؟چرا اینها شجاعت را در تهدید می بینند و نه در دوستی ؟چرا به جای اینکه کمر برای سازنده گی ایران سفت کنند بی خیال 100 عقب رفتن کشورند و به چیزی می پردازند و بها می دهند که دیگر قدیمی شده ؟
چرا خوشحالند از اینکه ایرانی مثل جذامی شود در دنیا؟
ایا شایعه غیر ایرانی بودن برخی از این به وجود نمی اید؟

ممنون از مطالعه و نظر

جواد قنبری 8 اردیبهشت 1392 ساعت 07:14

مرسی نظر مو در مورد بی و بی جهت تایید نکردی

ای جان به فدای دیدگانت نظری درج نشده بود در مورد بیخود و بیجهت از طرف شما ... وگر نه ما چشم به راه هستیم ...
نظر که سهل است
شما بیا شلوارکشانمان کن به پایین ... کلی ذوق میکنیم

سیب 8 اردیبهشت 1392 ساعت 18:50

وقتی منطقی یافت نمی شود رو به لوده گی می اورید..اینکه هر چه بگویند می خندید فقط ظاهر است کاملا مشخص است از این مخالفت عظیم مردم ایران خواب ندارید.
پوست کلفت شدن نتیجه این مقاومت نا موجه است.

ممنون از مطالعه و نظر

باسلام خدمت شما همسنگری عزیز
درصورتی که نیاز به قالب وبلاگ باموضوع دکتر جلیلی دارید
به ادرس زیر مراجعه کنید
http://drjaliliskin.goo.ir/
البته این پایگاه درروزهای اینده کامل تر میشود
لطفا اگر نیاز سایرهمسنگران وبلاگی به این گونه قالب ها را میدانید انها را از متن این پیام باخبر کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد