فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

باشد به خیر ان شاءالله

سلام

این چند روزه حرفها داشتم و تازه دستم رسیده به اینجا که می نویسم ...


1 . پدر بزرگ عزیزم روز قبل انتخابات توی مسیر مشهد ارومیه فوت کرد و من حتی نتونستم رای بدم ... این دومین عزیزی بود که توی یک ساله ی اخیر جسم بی جانش رو به آغوش میکشیدم ... همه ی گذشته ی من که با هیچ آلزایمری پاک نمی شد ...

بسیار بسیار بسیار دردناک بود ... نه از نوع کمی از نوی کیفی که تا ابد مثل خوره روح آدم رو بخوره ..

اگه خواستی فاتحه ای نثار کن


2 . خدا روشکر اینبار بازنده ی انتخابات زیر میز نزد و این اخلاق فاشیستی اصلاح طلبان به زباله دان تاریخ سپرده شد ... آقای روحانی با همه ی نقدی که بهش دارم انتخابه مردمه و محترم ... نقاط مثبتی هم داره که البته معتقدم حاکمیت ایشون و اساسا رفسنجانیسم یعنی انحطاط انقلاب و اسلام ... و دیگر هیچ ...


3 . دعا میکنم اصلاح طلبان از " قاجاری گری " خودشون در سیاست خارجی و " حزب زدگی " اصولگرایان در سیاست داخلی درس بگیرن و ان شاءالله موفق باشند


4 . من جلیلی رو نه یک کاندید که یک هویت دیدم و اگر می شد رای بدم حتما به ایشون رای میدادم , توی مشهد به دیدارش رفته بودم , احساس میکردم دوباره روزهای جبهه است , نه جنگ , که فضای " فدایی بودن " حاکم بود , ملت برای شکم نیومده بودن , یکی روبروم نشسته بود که جورابش پاره بود اما مشتش می لرزید وقتی میگفت " نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی "... درود بر مردی به خاطر رای نه عمامه از سر در آورد , نه با هزار تومنی قر داد و نه جلسات خصوصی نظام رو افشا کرد ... فقط و فقط خودش بود .


5 . این پیامکیه که یاسین شیخلو بهم زد و داغم رو تازه کرد :

اشک های امروز نه به خاطر شکست بود , که شکست برای عیاران بی معناست ؛ تنها شرمنده ی قد خمیده ی زینب شدیم که چهار ساله , بی حرمتی به برادرش در خیابان های ام القرای تشیع , فراموش شد .


6 . ای کاش فراموش نشه جنایت موسوی ها و خاتمی ها و اصلاحات در حق این مردم , که هر چه جان داشته باشم و با هر ابزار فرهنگی و هنری و اجتماعی و شخصی باشه برای تضعیف اصلاحات , این میکروب زاییده ی ترس تلاش خواهم کرد , کفن هم بپوشیم ؛ می پوشیم اما نمیگذاریم فجایع 18 تیر و سال 88 تکرار بشن و کار به اشک های آقا بکشه ... تاریخ تکرار نخواهد شد آقای بنفش ... ما سفید پوشیده ایم


7 . این دفعه دیگه واقعا باشد به خیر ان شاءالله ... یکی مثل خودت عزیز ... به هوش باش که اگه تو صحنه نباشیم یه روز صبح می بینیم دشمن پشت در اتاق خوابمونه ...


8 . همبلاگی ها ببخشن ... درگیر مراسم ختم هستم ... واقعا این چند ماهه هم چون مشهد اینترنت نداشتم نشد خوب به بچه ها سر بزنم ... جبران میکنم ایشالله




نظرات 17 + ارسال نظر
عارف 27 خرداد 1392 ساعت 04:30 http://iranptc.ir/pages/ptc/

سلام
لطفا اگر از اون دست افرادی هستی که معمولا روزی نیم ساعت دسترسی به اینترنت داری این مطلب http://iranptc.ir/pages/ptc/ رو از سایت بخونید واگر هم سوالی داشتین از فرم تماس با من اقدام کنید .
مطمئنا اگر جدی بگیرینش ضرر که هیچ ؛ سود سرشاری براتون داره .
میشود از وبگردی درآمدی در ایران داشته باشید البته قانونی و با مجوز وزارت ارشاد
موید باشی وموفق

زهرا 27 خرداد 1392 ساعت 12:46 http://maande90.blogfa.com

روحشون شاد ...

ممنون
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

زهرا 27 خرداد 1392 ساعت 12:48 http://maande90.blogfa.com

یه چیزی بگم! خیلی خوبه که اسم اینجا "فاش" انتخاب شده!

سلام
جدا ؟
از کدوم جهت ؟
حرفای فاشیستی میزنم یا خیلی رکم ؟

سلام..
روحشون شاد باشه..
خیلی دردناکه..
خوب میفهمم...

ممنون
باید زندگی رو پذیرفت ...

ریحانه 30 خرداد 1392 ساعت 00:39 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام

خدابیامرزدشون
روحشون شاد...

ممنون
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

توحید 30 خرداد 1392 ساعت 12:57 http://tohidas.blogfa.com

ازاینکه دارای اندیشه سیاسی هستی خدا را شکرکردم.اگرانصاف را هم بازخوانی کنی بهتر خواهد بود.روح پدر بزرگتان قرین رحمت.

سلام استاد
بسیار خوشحال شدم که افتخار دادید و سر زدید
خدا پدر گرامیتون رو رحمت کنه ...
کمی تند هستند نوشته ها شاید
چه میشه کرد دوران سرکشی جوانیه دیگه ...

فاطمه(مستم) 30 خرداد 1392 ساعت 13:23 http://mastam.blogfa.com/

این ادعایِ اصولگرایان خاصه حامیانِ جلیلیِ پیغمبرزاده! و اصلح برایِ اخلاق مداری چقدر پیچیده است و در حدِ فهمِ ما (احتملا عوامِ شکم پرستِ بی دین و ایمون) نیست. شمااز اخلاق میگید و اسلام و این حرف ها بعد به راحتی اصلاح طلب ها رو شکلی نشون میدیدکه انگار این ها بویی از خدا و انسانیت نبرده اند و جانشینِ خودِ خودِ شیطانند. بسه دیگه!

یاعلی

سلام
ممنون از اینکه سرزدی
راستش این ادعاهایی رو که میگی حد اقل من قبول ندارم
من نگاه سیاسی ام رو با زبان خودم گفتم و خواهم گفت ...
حداقل ماها در حد نظر میگیم نه آشوب خیابانی ...
ای کاش من رو ارجاع نمی دادی به اصولگرایانی که میشناسی
من مختصات خودم رو دارم ... ای کاش از پیشفرض ها فاصله بگیریم
ایشالله همه به سوی گفتگو و درک اختلاف ها حرکت کنیم
بازم ممنون
یا علی

زهرا 30 خرداد 1392 ساعت 17:18 http://http://maande90.blogfa.com

آقا توضیحات نداشت دیگه، برداشت آزاد بود اصلن :دی

ما مخمون قد نمیده
دوستان کامنت های سبک تر بذارن ...
.
یاد بدین مام کامنت های موضوع آزاد بذاریم ...

حسین رازی زاده 30 خرداد 1392 ساعت 20:23

سلام
فاتحه خوندم
خدا بیامرزتش

ممنوناز مطلبت در باره انتخابات

ممنون
خدا رفتگان تو رو هم بیامرزه

آناهیتا 30 خرداد 1392 ساعت 21:33 http://domine-deus.blogsky.com/

تسلیت
روحشون شاد

+راجب مطلب سیاسی هم نظر نمی دم.
این چندوقت با خیلیا سر این سیاست بی پدر مادر دعوام شده و اصن ازین قضیه خوشحال نیستم

سلام
ممنون
واقعا ... آرزوی من روزیه که با همه ی تفاوت ها رایطه ها باقی بمونن ...
که البته غیر ممکنه ...

یکی مثل خودت 30 خرداد 1392 ساعت 22:47 http://variyans.blogfa.com

سلام
خدا بیامرزدشون
از کلمه ی قاجاری گری خوشم اومد + آقای بنفش ما سفید پوشیده ایم
خیلی ترکیب جالبی بود
راج به پیشنهادت فکر میکنم
اما دیگه اونجا نمی نویسم
یعنی شاید دیگه اونجا ننویسم
میخوام خودم قالب طراحی کنم
زبون برنامه نویسی هم چیزی زیادی سرم نمیشه
یه برنامه مناسب برای طراحی قالب معرفی کن
قالبم که آماده شه یه جای جدید مینوسم
ممنون

یا علی

سلام
ممنون
منم زیاد سرم نمیشه اما اینو خودم کار کردن ...
برای طراحی قالب نرم افزارها جواب نمیدن ... چون بلاگفا و اینا دنگ و فنگ خودشونو دارن , بهترین کار اینه که یه قالب آماده انتخاب کنی از اون سرویسی که میخای مثلا بلاگفا بعد لینک عکس هدر هاشونو پیداکنی تو متن قالب و به جاش عکس خودتو آپلود کنی , من همینکارو کردم ...
اگه نتونستی چند تا قالب ساده ای رو که میخای لینکشو بده ببینم میشه هدرشو عوض کرد یانه ...
گرفتی چی شد ؟
برات طراحی هم میکنم هدرشو فقط قالب ساده پیدا کن که دوست داشته باشیش و فقط لازم باشه هدرش عوض بشه ...

فاطمه(مستم) 31 خرداد 1392 ساعت 10:17 http://mastam.blogfa.com/

پس درد بر گفتگویِ تمدن ها!

یاعلی

از شانس مام روز تولدومون شده روز گفتگوی تمدن ها ...
مار از پونه بدش میاد ...
مرسی

اطیلا 31 خرداد 1392 ساعت 22:41 http://atilaahari.persianblog.ir

گندایی که آقای احمدی نژاد زده طرفدارای دو آتیشه شو هم میترسونه ازش حمایت کنن..
جالبه ..

سلام
نباید به هیچکسی باج داد
حتی احمدی نژاد ...
ای کاش اصلاح طلبان هم مثل ما بودن ...

سلام بزرگوار
یادش بخیر قبل از انتخابات داشتیم بررسی می کردیم که جلیلی با پراید رفته شمال و روحانی با هواپیمای خصوصی .
یادش بخیر کلی نقد داشتیم . و اکنون حداقل به خاطر نا امید نشدن خودی ها باید کمی فتیله نقد را کشید پایین .
باید گفت ایشون از جامعه روحانیت بوده ... باید گفت فرمانده جنگ بود ... باید گفت نماینده آقا در شورای امنیت ملی و ...

امروز یاد جمله فائزه در سال 88 افتادم که آقا در زمان خاتمی و هاشمی رهبری نکرد . و فقط در دوره احمدی نژاد بود که رهبری کرد...
البته اونم به نظرم این آخر کاری ، احمدی نژاد بیراهه رفت.
خلاصه اینکه احمدی نژاد 84 خود را سرباز ولایت می دانست و روحانی اگر قطعا اینطور نیست ... خیلی لطف کن خودش را همراه ولایت کند.
راستی فوت پدربزرگ عزیزت را هم تسلیت میگویم ...

مرسی ...
درده درد ...
درده این همه چرخش ... یک روز میگن مهندسی آرا یک روز به صحنه آمدن مردن ...
واقعا تقاوت اصلاحات با دیگران اینجا روشن میشه , جایی که به خاطر قدرت ملت رو انداختن به جون هم و این جا بچه بسیجی ها شکستشون رو ( البته اگه شکست بدونیم انتخابات رو ) مردونه پذیرفتن ...
مسئولیت ماها سنگین تره ... فجایع مجلس ششم و ... تکرار نشن ...
مرسی که سرزدی .

... 2 تیر 1392 ساعت 09:53

نظر شما در وبلاگ اقای درستکار بد تعبیر شده. مشکل صداوسیما به خاطر اندیشه رهبریه؟و ایا منظور فقط اصولگراها بودن؟

اصلا اندیشه ی رهبری به صورت کامل حاکم نیست توی صدا و سیما ... مساله اینه
ممنون

... 3 تیر 1392 ساعت 01:01

همین ها رو توی وبلاگ جوش شیرین بگید.ایشون رهبری رو مقصر دونستن

نه , اشکال تایپی داره جوابشون به کامنت من
منظورشون اون نبوده ...
من ایشون رو میشناسم ابدا چنین رویکردی ندارند ...
با این حال چشم
در این مورد میگم بهشون
ممنون که سرمیزنید
یا علی

زهرا 9 تیر 1392 ساعت 12:33 http://maande90.blogfa.com

خیلی هم پیچیده نبود حالا! بهش سخت نگاه کردی :دی

شما به کامنت های من یه کم توجه کن، خودت یاد میگیری ایشالا !!! :دی

سلام
چشم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد