فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

تماشا و دانلود فیلم کوتاه ایستگاه + لینک مصاحبه در مورد فیلم

اول سلام

از همه ی همبلاگی ها به خاطر تاخیرات این مدت عذر میخام

ایشالله فعال تر بشیم

.

توی این مدت که نبودم

خیلی اتفاقا افتاد که اولیش همین فیلم کوتاهه که میبینین



با همکاری دوستان کار خیلی کوتاهی رو انجام دادیم

که بیشتر یه تجربه است تا کار ...

انجمن سینمای جوان و دیگر دوستان خیلی کمک کردند

باید از تک تک همکارانم تشکر کنم ,

کار رو ببینید

خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم


تماشا و دانلود فیلم کوتاه " ایستگاه "




+ دوست عزیزم حسین رازی زاده مصاحبه با حقیر در مورد فیلم ایستگاه برای سایت حرف تو ترتیب داد که میتونید از اینجا بخونید , ازش که مثل همیشه به من لطف داره تشکر میکنم .


مثل همیشه

باشد به خیر ان شاء الله ...

بی دار

نظرات 22 + ارسال نظر
کلاکت 7 آبان 1392 ساعت 03:01 http://leadpix.blogsky.com/

سلام متاسفانه نتونستم ببینیم و نشد هم که دانلود کرد

واقعا ؟
نمیدونم چون با دوستان چک کردم اشکالی نداشته
اگه بتونین با یه سیستم دیگه امتحان کنین خوب میشه ...
.
اگه بازم مشکل داشت بگین دوباره آپلود کنم
افتخار میدید
ممنون

ناشناس مثلا 9 آبان 1392 ساعت 00:42

چجوری از هالیوود بازیگر جذب کردی؟
شماره سوپر استار جواد قنبری رو میشه بدی؟

جواد خودتی ؟؟
تا خودتو معرفی نکنی از شماره خبری نیست ..

جواد ق. 10 آبان 1392 ساعت 12:12

...

جواد و دیگر هیچ

سلام
اومدی و باز اومدی خیلی سرافراز اومدی(بعد مدت ها)

خوشم اومد+خوشحال شدم برای این تجربه
موسیقی انتها درست انتخاب شد ه بود
ماجرا به دلیل اینکه تو زندگی روتین بارها اتفاق افتاده همراه کننده بود

--------------------
در ضمن به پیشنهاد یکی از دوستان چن روزی هس که دارم روی یه فیلمنامه کوتاه کار میکنم
تموم شد واست میل میکنم بخونیش
فعلا یا علی

سلام حسین جون
لطف داری حسین جون
دمت گرم که بهم امید و روحیه میدی
ممنون از توجه ات
.
حتما منتظرم
برام بفرست
فعلا که همه مون زدیم تو کار کوتاه ...

حسین رازی زاده 10 آبان 1392 ساعت 17:00

همچنین فیلمو در سایت حرف تو هم منتشر کردم
به وبلاگم سر بزن آپم

http://harfeto.ir/?q=node/16837

دمت کرم
حتما
آقا حسابی ما رو شرمنده میکنی ...

حسین رازی زاده 10 آبان 1392 ساعت 17:08

آقا یه نکته دیگه که یادم رفت
اگه صلاح بدونی یه مصاحبه با شما در باره همین فیلم ومراحل تولیدش ترتیب بدم برای درج در سایت حرف تو
اگه اوکی بدی سوالاتو برات میل میکنم بعد جوابارو واسم میل کن

منتظرت هستم
امیدوارم موافق باشی

آقا ما در حد مصاحبه نیستیم ...
ما رو شرمنده نکن بابا
من نوکرتم , در خدمتم
آره چرا که نه
برام بفرست
با کمال میل

یاسین.مشهود 10 آبان 1392 ساعت 19:23 http://mashhod.blogfa.com

سلام . فیلم کلا خوب بود . اما فکر نمی کنی دیالوگ ها خیلی تصنعی بود . خیلی غیر طبیعی ؟
شبیه فیلم هایی که از شبکه فاخر استانی پخش میشه .
به خصوص دیالوگ های جواد قنبری .
در هر صورت آفرین . ان شااله کارای بهتر و زیباتری ازت ببینم .
پایه دوربین هم اصلا قابلتو نداره . زیاد اصرار نکن .

سلام
اولا لطف کردی که افتخار دادی و کار رو دیدی
و نظر دادی ..
.
خیلی تصنعی نیستند به نظرم ... نه
من تمام قد از بازی بچه ها دفاع میکنم
به نظر شخصی نه , به نظر حرفه ایم بازی ها موقعیت یک جوون بی حال و حوصله و یک راننده ی خپله ... شاید بشه گفت بهتر بود نوع دیگری بازی میکردند مثلا راننده عصبانی و داش مشدی می بود یا جواد کمتر میخندید اما اصلا "تصنعی " نمیدونم ... البته با احترام و تشکر از این که نظرت رو گفتی ...
البته معتقدم بهتر هم میشد که تجربه شد برای کارهای بعد ...
.
پایه رو هم خدایی لازمه ... اگه ضروری بخای زنگ میزنی دیگه ..
نه ؟
. چه آدم پستی ام من ؟؟؟

حسین رازی زاده 11 آبان 1392 ساعت 11:48

تا چند روز دیگه واست میفرستم
منم اولین بارمه
بالاخره یه تجربست دیگه...

دمت گرم
باید تجربه کرد
بدون شک
منتظرم

حسن 11 آبان 1392 ساعت 15:16 http://hasanabdosamad@yahoo.com

سلام. خیلی خوشحالم که وبلاگ ارزشی پیدا شد که به غیر از انتقاد کردن یک گام عملی گذاشت و فیلم کوتاهی تولید کرد. اگر انرزی که گذاشتیم واسه انتقاد کردن رو کار تولیدی انجام میدادیم خیلی جلو بودیم.
چند نکته پوستر این فیلم کوتاه بسیار جذاب انتخاب شده بود.اما اسم کار به نظرم میتونست خیلی بهتر باشه.موضوع فیلم ایستگاه نیست موضوعش زود قضاوت کردن است و در واقع ایستگاه نام مکان این اتفاق است مکانی که منحصر در داستان فیلم نیست و این موضوع در بسیاری از جاهای دیگر هم ممکن است اتفاق بیفتد.

نکته بعدی اینکه مخاطب در ابتدا احساس میکند این فیلم کوتاه انتقادی است و دارد از وضع گرانی گله میکند اما در ثانیه های پایاینی قافلگیر میشود که این شوک به مخاطب بسیار زیبا و هنرمندانه است.

اینکه کم شدن مسافرها به دلیل گرانی است کمی دور از واقع است. حداقل در تهران اینگونه نیست.خلوت بودن ایستگاه هم کمی تصنعی است اگر چند نفر در حال رفت آمد باشند و عده ای برای گشتن مسافر فریاد بزنن طبیعی به نظر میرسد.

یک پیشنهاد داشتم میتونید واسه کارتون بخش بندی کنی معضلات اجتماعی رو که وجود داره تو مستند هاتون بزارید هر دفعه یک موضوع.مثلا یکبار سبک زندگی در همسایه داری یک بار دیگه بحث لقمه حلال و...

یا علی مدد

اول سلام
حسن جان ممنونم که وقت گذاشتی و فیلم دیدی و
نظراتت رو برامون نوشتی ,
ازت ممنونم
.
در مورد اسم فکر کردیم ایستگاه می تونه یه ایهام هم باشه
که خود فیلم مثل یک ایستگاهیه که لحضاتی به زندکی روزمره مون دقیق بشیم ... البته بهتر هم می شد ...
.
در مورد تعلیق فیلم , اصلا هدفمون این بود که همین اتفاق بیافته
و خیلی خوشحالم که اینطور می بینی :)
.
آره
بعضی چیزها متعصفانه تصنعی شدند
که از بازیگر ها , قصور بنده و پیش بینی های ما بوده
یکم هم بی تجربگی دیگه ...
البته توی ارومیه از این اتفاق ها می افته
ولی خب فیلم مکان محور نیست و باید برای همه جا صدق کنه
.
کار بعدی رو در حال کلید زدن هستیم
ایشالله یک مستند کوتاه 20 دقیقه اییه
در مورد بحث تهاجم زبان های خارجی
که با حمایت حوزه هنری ارومیه تولید میشه
حتما پیشنهاداتت کمک میکنه
.
تک تک نظراتت گران بها هستند
باید آدم منت بکشه برای این بازخورد ها
دمت گرم
خدا قوت

ایمان جعفری 11 آبان 1392 ساعت 20:25 http://taraz.blog.ir

بابا ایول داری
واقعا دستت درد نکنه من که با دیدینش کیف کردم

انشالله همیشه سربلند و پاینده باشی
و بعدا کار های قوی تری ازت ببینیم

خیلی از دیدن فیلمت خوشحال شدم ، دم شما و همه بچه ها گرم که دلسوز فرهنگ و اهل کار ( اهل عمل ) هستین :)

موفق باشید اهل عملیا :))))

آقای جعفری سلام
اولن منت گذاشتی و کار رو دیدی
ازت تشکر میکنم
.
ایشالله که خدا کمک کنه
کارهامون بهتر شن ...
.
البته مسئولین هم باید کمک کنن دیگه ...
بلاخره این کارها تا یه حدی شخصی میشه ...
.
دمت گرم
خیلی امید دادی
مرسی

تا..به زودی 13 آبان 1392 ساعت 12:34

خب من کلی نظر داده بودم درباره این فیلم بازم بگم؟!

اول از همه خیلی خوشحالم که گرد و خاکای اینجا رو پاک کردی :)

بعدش اینکه...
فیلم اگه بازی بازیگرا بهتر بود خیلی بیشتر مورد توجه قرار میگرفت.. اما برای اولین تجربه خیلی هم خوبه :)
من که راضی م خدا راضی باشه! :دی

منتظر اون مستند 20 دقیقه ای هم هستیم!

اولن دمت گرم کلا همینجوری !!!

دوما مرسی ... آره واقعا از نظر بازی ها بهتر می شد

سوما خدایی هلاک حافظه ات ام ...
فکر میکردم یادت رفته ...
آره دیگه حوزه از متن خوشش اومده قرار کار کنیم
ایشالله ...

چهارما همین که شما راضی هستی کافیه !! :)

پنجما دیوانه غیبت منو کردی ؟؟؟ چی گفتی ؟؟؟
فکر نکن یادم میره ها ...

تا..به زودی 13 آبان 1392 ساعت 13:51

عه اینجایی؟؟انقد بیکاری؟؟؟ :دی

اون اولن تا چهارمنت کلن لایک!:دی
حافظه م گاااااااااااهی کار میکنه خب ولی نه همیشه:|

عیبت؟؟؟ من؟؟؟ اصن به قیافه ی من میاد خدایی؟؟!؟
برو "بی ربطانه" !

سلام
دیگه بیکار شدیم دیکه ..
.
چشم برم ببینم چه گلی به سر ما زدید ...

ثمین 14 آبان 1392 ساعت 14:36 http://radiorey.blogfa.com

سلام
میگم تو چرا وقتی یه چیزیو درست میکنی یه چیز دیگه رو خراب میکنی!
قالب وبلاگت چی شد ؟؟!

بگذریم،
پوستر خوب بود
بازی راننده بد بود
فیلمبرداری خوب بود
اول فیلم دوربین بی جا فضای ایستگاه رو به ما نشون داد و نیم چرخ اولش نیاز نبود،بود ؟
از اینکه اولین کارتونو شروع کردید خیلی خوشحالم
ما که هنوز اندرخم یک کوچه ایم
یا علی

سلام
دارم یه قالب جدید
می زنم
.
مرسی لطف داری
در مورد نیمچرخش آره . به دل خودم هم نمیشینه .. مجبوری شد
یه جورهایی ولی در اصل نیاز بود که پلان معرفی باشه
.
بازم مارو شرمنده میکنی
.
در مورد اندر خم یک کوچه بودن بستگی داره کوچه رو چی تعریف کنی
راستی محرمی مارو هم دعا کن
.
یا علی

س.ک 16 آبان 1392 ساعت 00:29

قشنگ بود...از طرف من به آقای قنبری بگین سبیل بهش میاد

سلام
از طرف شما بگم ...
چشم
فقط ممکنه س ک های زیادی توی ذهنش باشند
نمخای روشن ار معرفی کنی خودتو ؟

ثانیه 17 آبان 1392 ساعت 00:44 http://www.pinokiyo71.blogfa.com

سلام

افرین لزومی هست منم بگم یا نه در هر حال میشد پیچ و تاب بیشتری داد
قصه رو میگم

سلام
بله لزومی هست شما هم بگید
بابا یکم جامع تر میگفتی
من زمر گشایی کنم؟
.
چون اتفاق یه سوتفاهم کوچیک بود زیاد پیچ و تاب ندادم

kaqazi 26 آبان 1392 ساعت 22:00

بعد از سلام . خسته نباشی [با تأخیر] . فونت زیر نویس رو دوست نداشتم (نمیدونم چرا) .
یه سئوال : تیپ بودن همه ؟
یه سئوال دیگه : چرا ؟

سلام
ممنون که تماشا کردین و افتخار دادین نظرتون رو گفتین
در مورد فونت , این فونت معمول زیرنویس نبود ... خاستم با فونت خود فیلم هماهنگ بشه ... من هم نمیدونم چرا :)
برای من همون تیپ بودن هم اتفاق بزرگیه ... قبول دارم بازی ها ضعیف بودند در مواردی ولی با توجه به معمول فیلم کوتاه راضی ام
سول آخر چرا چی ؟
چرا تیپ بودند یا چرا لایه ی ازن سوراخ شده :)
بالاخره باید شفاف کنید دیگه ...
.
باز هم ممنونم

تا..به زودی 27 آبان 1392 ساعت 13:48

ارادت به جناب کارگردان و نویسنده و تدوینگر و اینا!!

خودت میدونی هیچ خری نیستم
باز میگی ...

تا..به زودی 29 آبان 1392 ساعت 15:55

کوفت!

ببخشید

ثانیه 16 آذر 1392 ساعت 23:29 http://www.pinokiyo71.com

سلام

اخه به نظرم قبلش خیلی داغ بود یه دفعه ای ساده وا رفت

ولی انصافا خوب بود

علی مومیوند 2 بهمن 1392 ساعت 13:44

با سلام
می شود من را به اسم خرید اینترنتی گردو و مغز گردو تویسرکان لینک کنید.خبر دهید mnshop.ir

ثمین 15 بهمن 1392 ساعت 16:38 http://radiorey.blogfa.com

تو هم گندشو درآوردیا

یه پست میذاری 3 ماه سکوت میکنی

کجایی پس ؟!؟

منفرد 22 اردیبهشت 1393 ساعت 19:21

سلام. خیلی غافلگیر کننده بود و تاثیرگذار؛ احسنت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد