فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

مستند welcome در حوزه هنری آذربایجان غربی تولید شد

مستند welcome   در حوزه هنری آذربایجان غربی تولید شد


http://www.arturmia.ir/Default.aspx?page=13278&section=newlistItem&mid=38811&pid=98050&ln=fa


فیلم مستند نیمه بلند  " welcome  " به کارگردانی محمد احمدزاده بعد از یکسال تلاش طی دی ماه سال جاری در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی تولید شد .

این فیلم مستند در مدت 75 دقیقه به موضوع تهاجم فرهنگی در کلاسهای زبان خارجی و محتوی کتابهای مورد استفاده در این کلاسها پرداخته است و تهدید سبک زندگی ایرانی اسلامی را با نگاهی ریزبینانه به سیاستهای اعمال شده در این کتابها که ازسوی کشورهای غربی تولید و منتشر می گردد را مورد بررسی قرار می دهد .

عدم اطلاع خانواده ها از تأثیرات فکری کودکان خود به واسطه آموزش مطالب ارائه شده در کتابهای درسی خارجی و همچنین تغییر ذائقه دانش آموزان این کلاسها در سبک زندگی و روابط اجتماعی از نکات مورد بحث فیلم welcome  می باشد .

محمد احمدزاده به عنوان نویسنده ، کارگردان و تصویربردار ، یاسین احمدی دستیار کارگردان ، محمد پیری نوروصدا ، جلیل نوری به عنوان تهیه کننده و امید برجسته در نقش مجری طرح در کنار یاسین احمدی ، حسین نوری ، محمد سپاسی و رؤیا ولی زاده  به عنوان گروه تحقیق از عوامل اصلی تولید این فیلم مستند 75 دقیقه ای هستند .

تولید فیلم مستند welcome   از دی ماه سال گذشته در حوزه هنری آذربایجان غربی آغاز شد و بعد از طی مراحل تصویربرداری ، صداگزاری و تدوین برای حضور در پنجمین جشنواره فیلم مردمی " عمار " و نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش آماده اکران شده است .

این فیلم از یازدهم تا نوزدهم دی ماه سال جاری در سینما فلسطین تهران در معرض نمایش عمومی گذاشته شده است .

و من

و من چشم هایم

به رنگ دیدگانت رنگ می شوند

میبنی ؟

وقتی چون تویی دارم

هیچ , تماشایی نیست ...


بی دار